Este o întrebare de tipul oul sau găina, însă cred că marketingul a fost mereu o combinație între artă și știință. La evenimentele de business din ultima vreme se discută mult de partea științifică a marketingului și parcă se ignoră, sau se bagă sub preș, partea de artă din advertising. Păcat. 

ARTvertising este un cuvânt inventat de o mână de omuleți extraordinari din IAA YP Cluj. Acesta reprezintă defapt un eveniment unic, creat din pasiune, dedicat oamenilor din marketing și comunicare din Cluj.

În cadrul serii YP ARTvertising vei avea ocazia să participi la discuții despre comunicare, branding și artă, vei putea înteracționa cu artiști cunoscuți și vei putea să îți exciți creativitatea în unul din cele 6 workshopuri ținute de trainerii invitați.

Vezi mai multe detalii în afiș.

Afis ARTvertising IAA YP Cluj

Te invit să te înscrii la eveniment până în 13 octombrie completând acest formular.
Participarea este gratuită în limita locurilor disponibile.

Au mai scris despre eveniment și:

Mulțumesc partenerilor care susțin cu încredere evenimentul ARTvertising, oferit de IAA YP Cluj:


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.