Este o întrebare de tipul oul sau găina, însă cred că marketingul a fost mereu o combinație între artă și știință. La evenimentele de business din ultima vreme se discută mult de partea științifică a marketingului și parcă se ignoră, sau se bagă sub preș, partea de artă din advertising. Păcat.
ARTvertising este un cuvânt inventat de o mână de omuleți extraordinari din IAA YP Cluj. Acesta reprezintă defapt un eveniment unic, creat din pasiune, dedicat oamenilor din marketing și comunicare din Cluj.
În cadrul serii YP ARTvertising vei avea ocazia să participi la discuții despre comunicare, branding și artă, vei putea înteracționa cu artiști cunoscuți și vei putea să îți exciți creativitatea în unul din cele 6 workshopuri ținute de trainerii invitați.
Vezi mai multe detalii în afiș.
Te invit să te înscrii la eveniment până în 13 octombrie completând acest formular.
Participarea este gratuită în limita locurilor disponibile.
Au mai scris despre eveniment și:
- Alexandra Crăciun – Project Manager ARTvertising
- Katai Robi
- Psaico
- Bogdan Beșliu
Mulțumesc partenerilor care susțin cu încredere evenimentul ARTvertising, oferit de IAA YP Cluj:
- Hotelul Central,
- clinica Qsmile,
- Impress,
- Pig & Pepper,
- Starbucks,
- Prăjitureasa,
- Demmers Teehaus,
- Okian,
- Cluj Cowork,
- Jolidon,
- 7th Sphere,
- AV Media Productions,
- Paul Bolduţ Photography,
- Mihai Șerban Photography.