marketingul de proximitate

Despre marketingul de proximitate și despre cartea „Experiența face diferența”

By | Cărți, Marketing | No Comments

Este sfârșit de săptămână. Mă grăbesc să termin cumpărăturile înainte să se închidă magazinele. Intru în Carrefour și sunt întâmpinat cu ofertele săptămânii direct în aplicația lor de mobil. Mai apoi sunt ghidat cum să ajung la raioanele unde găsesc produsele de pe lista mea și primesc recomandări personalizate de branduri pe care să le aleg. Acest scenariu nu este o utopie, ci este un exemplu practic de implementare a marketingului de proximitate, așa cum este prezentat într-un studiu de caz din cartea „Experiența face diferența”. Read More

Nivelul de fericire

Cum să-ți crești nivelul de fericire într-un mod practic și planificat

By | Inspiraţional | No Comments

Sunt foarte multe articole despre fericire cu sfaturi generale care parcă sunt desprinse din melancolia vieții: spune mulțumesc, fii recunoscător, vezi partea plină a paharului, reflectă, relaxează-te, râde mai des etc. Deși toate aceste sfaturi sunt bune, sunt generale și greu de aplicat într-un plan.

Dacă vrei să-ți crești nivelul de fericire într-un mod practic, planificat și măsurabil, atunci citește în continuare cei 5 pași care te vor ajuta să faci acest lucru. Read More

Degustare Marty Restaurants

Marketingul clienților recurenți și de ce mă întorc mereu la Marty Restaurants

By | Marketing | No Comments

Sunt unele afaceri care cresc treptat, pas cu pas, fără să-ți dai seama. Ajungi să te obișnuiești cu existența lor, iar dintr-o dată, după 10 ani, realizezi cât au crescut ca și business. Ce diferențiază aceste afaceri de altele din piață? Cred că unul dintre cei mai importanți factori este acela că le pasă: de clienți, de imaginea lor, de echipă, de serviciile și produsele pe care le oferă. Read More