Dependenta de telefon si retelele sociale

Dependența de telefon și rețelele sociale: 15 tehnici să scapi de ea

By | Diverse, Resurse utile | 4 Comments

Dependența de telefon și rețelele sociale are repercusiuni asupra sănătății și relațiilor personale îndepărtându-te de cei dragi, scăzându-ți puterea de concentrare sau chiar dezvoltându-ți depresii sau anumite anxietăți. Această dependență de telefon nu a fost atât de prezentă până la apariția smartphone-urilor, un rol important în dezvoltarea acesteia avându-l rețelele sociale și jocurile.

Dacă folosirea în exces a telefonului și aplicațiilor de Social Media îți influențează calitatea somnului și începi să observi semne ale problemelor mai sus menționate, atunci ar fi timpul să iei cât mai în serios tacticile pe care urmează să ți le prezint.

Dacă nu ești încă convins(ă) că folosești în excess telefonul, poți verifica aplicația Screentime (din Google Play pentru Android sau direct din setările iPhone-ului) pentru a vedea timpul petrecut activ pe telefon și în aplicații.

Read More
Marketing Online pentru companii la inceput

Marketing Online pentru companii la început – Podcast cu Florin Roșoga

By | Marketing | No Comments

Antreprenorii care încep un startup au un set de întrebări de Marketing Online la care au nevoie de răspunsuri clare. Florin Roșoga m-a invitat în podcastul său pentru a răspunde mai multor întrebări în care am explicat:

  • Ce este mixul de marketing?
  • Cu cine să colaborezi în dezvoltarea marketingului afacerii tale?
  • Cum să te gândești la bugetul de marketing?
  • Cum te ajută voluntariatul în viață și în carieră?

Urmărește interviul din podcast:

Care sunt întrebările tale de Marketing Online? Lasă un comentariu mai jos și voi reveni cu alte articole pe tema acestora.

intrebare la care sa raspunzi cel putin o data in viata

O întrebare la care să răspunzi cel puțin o dată în viață

By | Inspiraţional | 3 Comments

Este un citat celebru care zice: dacă vrei să vezi caracterul adevărat al unui om, atunci oferă-i putere. Pornind de la această idee, am realizat că există o întrebare la care oricine ar răspunde poate să-și descopere caracterul, limitele imaginației și a cunoștințelor.

Atunci când ne dăm seama ce limite avem și ce puține lucruri cunoaștem, facem un pas important în dezvoltarea personală. Fie ne responsabilizăm să învățăm mai multe, fie ne responsabilizăm să facem mai multe.

Read More
Tesla Cybertruck Elon Musk

Nu crede tot ce citești. Tu nu ești Elon Musk

By | Marketing | One Comment

Probabil ai auzit și tu că Elon Musk a avut vânzări ale noului model Tesla Cybertruck în valoare de 10,5 miliarde $ fără să investească bani în publicitate? A avut o conferință de presă în care a prezentat noul automobil excepțional, iar vânzările au explodat fără să investească bani în reclame. Totul a fost pe bază de rumoare și meme-uri online. Frumos exemplu de Vacă Mov, cum îi spune Seth Godin.

Articolele de genul acesta vorbesc de Elon Musk de parcă ar fi un antreprenor mic din Dej de care nu a auzit nimeni, care a făcut o conferință de presă unde a anunțat un ARO super mișto și a vândut de 10,5 miliarde $ fără să investească în reclamă.

Read More
Romanii nu cumpara carte

Peste 90% dintre români nu cumpără nici o carte pe an

By | Cărți | No Comments

Peste 18,5 milioane români nu cumpără măcar o carte într-un an, conform unui studiu Eurostat menționat de către Asociația Editorilor din România (via profit.ro). Este trist. 😥

Cititul cărților consider că dezvoltă foarte bine unele aptitudini importante:

  • concentrarea la un subiect pentru un timp mai îndelungat;
  • gândirea critică;
  • introspecția și empatia;
  • realizarea de conexiuni interdisciplinare;
  • imaginația și creativitatea;
  • vocabularul.

Din acest punct de vedere cred că cei care citesc cărți, au șanse mai mari să devină profesioniști sau antreprenori mai buni. Este ca o super putere pe care o au și care îi diferențiază de restul de peste 90% dintre români.

Read More
Electric Castle Marketing

Idei de marketing de la Electric Castle

By | Marketing | 5 Comments

Electric Castle își merită locul între cele mai tari festivaluri din Europa. Ingeniozitatea de marketing a organizatorilor și dedicarea acestora de a îmbunătății continuu fiecare ediție, dă roade.

Ce idei de marketing poți adapta după modelul Electric Castle

În continuare am să enumăr câteva idei de la Electric Castle pentru afaceri nonfestivaliere, la care te-ai putea gândi cum să le integrezi în mixul de marketing al afacerii pe care o dezvolți sau pentru care lucrezi.

Produsul

Produsele tractor și brandurile consacrate

Artistii de la Electric Castle 2019

Anul acesta artiștii cap de afiș m-au convins să particip. Față de celelalte ediții, de data aceasta am cumpărat biletele în special pentru Limp Bizkit, Florence and The Machine și 30 Seconds to Mars. Oricât de importantă este experiența de festival, dacă nu erau acești artiști consacrați, probabil nu cumpăram biletele. La rândul lor, acești artiști au adus public pentru celelalte trupe sau DJ, care vor putea crește datorită acestei influențe.

Read More
TEDxCluj 2019

TEDxCluj 2019 – Idei care merită răspândite

By | Evenimente | One Comment

TEDxCluj 2019 m-a pus pe gânduri. Mi-a dat un set de întrebări bune de tipul “what if?” la care să mă gândesc. Teme de casă despre viață, business, oameni și implicare. Un exercițiu util care merită repetat. Așa cum spune și Tony Robbins: întrebările de calitate produc vieți de calitate.

În continuare am să-ți prezint ideile și întrebările care au rămas cu mine și care merită răspândite, așa cum zice și sloganul TED.com – Ideas worth spreading.

Read More