Astăzi am descoperit citatul de mai jos pe Facebook. Winston Churchill spunea că din când în când este important să ne uităm și la rezultate nu doar la strategie. Însă pe timpul lui Churchill nu exista Marketing Online și cred că rezultatele erau mai greu de măsurat, iar specialiștii se concentrau foarte mult pe strategie.

rezultate vs strategie

În ziua de astăzi este mult mai ușor să ne uităm la rezultate, ținând cont de multitudinea de instrumente de măsurare în timp real pe care le avem, dar în același timp să pierdem privirea strategică de ansamblu. Astfel, în era Marketing-ului Online aș reformula citatul: „However beautiful the results, you should occasionally look at the strategy”.

strategie vs rezultate


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.