Am stat de vorbă cu sute de antreprenori care n-au fost mulțumiți de rezultatele pe care le aveau din promovare. Uite care au fost cele mai frecvente 6 probleme ale acestora:

  1. Lucrau cu o agenție sau un specialist care nu explicau ce făceau, iar antreprenorul nu știa ce să le ceară să facă diferit sau mai bine.
  2. Nu aveau indicatori de performanță.
  3. Nu aveau acces la campaniile proprii.
  4. Dacă aveau acces, nu știau interpreta datele din platformele de publicitate și social media.
  5. Faceau promovare online pe cont propriu și nu stiau unde greșeau.
  6. Au simtit ca au făcut tot ce le-a stat în puteri pentru îmbunătățirea promovării, dar rezultatele tot nu s-au îmbunătățit.

Îți sunt familiare aceste probleme?

Care sunt soluțiile dacă te afli în astfel de situații:

  1. Stabilește obiective clare și indicatori de performanță.
  2. Asigură-te că strategia de business și marketing este una bună, iar pomovarea doar confirmă acest lucru.
  3. Colaborează cu un angajat, un freelancer sau o agenție care îți explică tot procesul lor și care sunt proactivi în găsirea de soluții.
  4. Învață cum să faci campanii pe cont propriu într-un mod profesionist.
  5. Învață cum să faci toate cele de mai sus, deleagă marketingul și monitorizează-l din aproape în aproape.

Marketingul (iar aici includ și promovarea) este unul dintre stâlpii principali pe care se bazează orice afacere. Dacă acesta stagnează sau rezultatele sunt în scădere, ai o problemă la care trebuie să găsești soluții cât mai repede, altfel tot castelul de cărți se va îmburda la un moment dat.

Dacă vrei să înveți cum să ai control pe ce se întâmplă în marketingul și în promovarea afacerii tale, te invit să participi în grupa nouă de Marketing Management Masterclass, care începe în 18 Mai (miercurea următoare). Află detalii pe site.

Uite ce au spus alți antreprenori care au participat la edițiile anterioare:

Gabriela Ianovici, antreprenor
Vlad Plăcintă, Preşedintele Asociaţiei „Salvează o inimă”
Horațiu Petrușa, antreprenor

Dacă vrei să îmbunătățești rezultatele de marketing din afacerea ta, înscrie-te la masterclass.

sursă foto


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.