Yuval Noah Harari a devenit foarte cunoscut după ce a reușit să vândă în întreaga lume peste 12 milioane de exemplare din cărțile sale „Sapiens. Scurtă istorie a omenirii„, „Homo Deus. Scurtă istorie a viitorului” și cel mai recent best seller „21 de lectii pentru secolul XXI„.

Veste bună! Yuval Harari vine la Brand Minds 2019

Vei avea ocazia să-l cunoști în persoană pe Yuval Harari și să-i asculți discursul dacă vei participa la conferința Brand Minds din 10 Mai 2019. Înscrie-te folosind codul Biris15 și primești un discount de 15% de la valoarea biletelor. Până la 1 Noiembrie mai poți prinde și oferta Early Bird.

Câteva detalii despre Yuval Harari:

  • Înainte de rolul de autor, Harari este storic israelian, profesor titular la departamentul de Istorie al Universității Ebraice din Ierusalim.
  • În 2009 și 2012 a câștigat premiul Polonsky pentru creativitate și originalitate;
  • În 2011 primește premiul Moncado al Societății de Istorie Militară pentru articolul „Armchairs, Coffee, and Authority: Eye-witnesses and Flesh-witnesses Speak about War”;
  • În 2017 a primit premiul cotidianului german Handelsblatt pentru cea mai îngrijită și influentă carte de economie a anului, acordat cărții „Homo Deus – Scurtă istorie a viitorului”;
  • În rândul admiratorilor și cititorilor lui Harari se numără și Bill Gates, Mark Zuckerberg, Barack Obama, Russell Brand, Natalie Portman sau Lily Cole.

Viziunea autorului asupra viitorului și asupra avansurilor tehnologice care vor impacta următoarele decenii a inspirat comunitatea de cititori de non-ficțiune din întreaga lume. Abia aștept să-i urmăresc discursul din cadrul conferinței.

Pe cine poți să mai vezi la Brand Minds 2019

Robert Cialdini

Cu peste 30 de ani de experiență în domeniul psihologiei și influenței, Chialdini este cunoscut ca autor și psiholog de top la nivel mondial. Acesta s-a remarcat în primul rând datorită succesului cărții sale de marketing și vânzări „Influence: The Psychology of Persuasion„, fiind de asemenea cel mai citat psiholog în viață.

Dacă te pasionează marketingul și persuasiunea, cu siguranță te va interesa discursul lui Robert Cialdini.

Grant Cardone

Tot în domeniul persuasiunii se încadrează și Grant Cardone, acesta fiind unul dintre cei mai buni oameni de vânzări și marketing pe care îi urmăresc. Succesul său este remarcat prin companiile pe care le conduce sau în care a investit. Compania sa de imobiliare are peste 3.500 de proprietăți în SUA.  Cardone deține și o televiziune online și organizează unul dintre cele mai mari evenimente de business din lume 10X Growth Conference.

Brené Brown

Brené Brown este cercetător, autor și profesor la Universitatea din Houston, unde și-a dedicat ultimii 6 ani pentru studierea curajului, vulnerabilității, rușinii și a empatiei. Discursul său „Puterea vulnerabilității” este în top 10 cele mai urmărite prezentări de pe scena conferinței internaționale TED, cu peste 30 milioane vizualizări. Sunt curios ce idei va prezenta la Brand Minds.

Hitendra Wadhwa

Fondatorul Institutului pentru Leadership Personal este profesor la Columbia Business School, unde predă la 3 masterate pe subiectele: Personal Leadership & Success, Driving Strategic Impact, Leading Others from the Inside Out.

 


Un speaker este încă surpriză. Sunt curios pe cine vor invita organizatorii.

La fel ca anul trecut, lista de vorbitori este impresionantă. S-ar putea să ai o șansă unică în viață să întâlnești față în față, sau să vezi pe scenă pe unii dintre aceștia. Dacă te pasionează subiectele de afaceri, persuasiune, leadership și dezvoltare personală, evenimentul Brand Minds 2019 este de neratat.

Nu uita! Folosește codul Biris15 la înscriere și primești 15% discount din prețul biletelor. Până la 1 Noiembrie mai poți prinde și oferta Early Bird. Înscrie-te aici.

Dacă vrei să citești despre subiectele discutate la ediția anterioară, citește LIVE blogging-ul pe care l-am făcut aici pe calinbiris.ro.

Abia aștept Brand Minds și sper să ne vedem în 10 mai în București!


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.