Sunt mulți factori care pot determina creșterea, succesul sau insuccesul magazinului tău online. Dintre aceștia putem numi: gama de produse, punctele de diferențiere, calitatea promovării, experiența magazinului online, viteza de livrare, textele de pe site, relația cu clienții și mulți alți factori. Cel mai important factor dintre toți, care împiedică sau impulsionează creșterea vânzărilor magazinului tău este perspectiva ta.

Un veterean de război din SUA a cumpărat un Rolex în 1974 cu doar $345.97, ce nu știa acesta este că ceasul său valorează astăzi peste $500.000. Poți vedea reacția sa în clipul de mai jos.

A fost nevoie doar de o altă perspectivă pentru a transfoma acest veteran într-un om cu câteva sute de mii de dolari extra.

Acum, imaginează-ți cum ar fi dacă cu aproape același efort de marketing pe care îl faci în acest moment, ai putea obține comenzi cu 70% mai mari și retururi cu 50% mai mici? Singurul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți schimbi perspectiva.

Echipa DHL Express România a descoperit că magazinele online din România care vând peste hotare, pot obține astfel de rezultate. Ce trebuie să faci pentru a avea și tu o astfel de creștere este să începi să te adresezi piețelor internaționale, nu doar să vinzi domestic, deci să-ți schimbi perspectiva.

S-ar putea ca în acest moment să te gândești la următoarele întrebări:

  • Este greu să vând online la nivel internațional?
  • Este scump să livrez produse la nivel internațional?
  • În cât timp ajung produsele din România la clienții din alte țări?
  • Trebuie să-mi schimbi site-ul pentru a face acest lucru?
  • Cine ar cumpăra produsele mele dacă le promovez internațional?
  • Cum au reușit alte magazine să vândă internațional?

Dacă vrei răspunsuri la aceste întrebări, te invit să urmărești înregistrarea webinarului „Verde la vânzare online peste hotare”.


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online. În cei peste 12 ani de experiență a ajutat peste 100 de companii să fie mai competitive în online și a susținut peste 220 de cursuri, seminarii și prezentări, la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.