Pentru a discuta despre reclamele de pe TikTok, am avut plăcerea să o am invitată într-un mastermind de marketing pe Iulia Dumitrescu, care a avut rol la TikTok de Account Manager pentru afaceri mici și mijlocii din România.

În întâlnirea de mastermind, ea ne-a oferit următoarele 5 recomandări, dacă vrem să facem reclame mai bune pe TikTok:

  1. Sursa principală pentru informații, studii de caz și inspirație este Creative Center.
  2. TikTok este o platformă mai restrictivă cu domeniile interzise pentru publicitate. Asigură-te că verifici politicile de publicitate.
  3. Ca bune practici, vezi cum comunică aceste 3 afaceri: Cupio, Voxa, Manos Shoes.
  4. Dacă vrei să faci campanii optimizate pe conversie, asigură-te că pixelul de TikTok are un istoric de minimum 20 de comenzi pe săptămână.
  5. Este recomandat să ai cel puțin 5 clipuri video per campanie. Acestea să fie în stilul clipurilor organice de pe TikTok, să conțină cuvintele cheie din categoria pe care vrei să o țintești atât în discurs (caption), cât și în descrierea reclamei.

Mi-am notat mai bine de o pagină și jumătate de idei, dar mă lungesc la vorbă să le adaug pe toate aici.

Dacă vrei să participi la întâlniri de mastermind în cadrul cărora aduc astfel de invitați, dă-mi de știre. Am două grupe de mastermind formate. Una este adresată freelancerilor și agențiilor de publicitate și cealaltă este pentru proprietari de magazine online.

Mult succes cu reclamele de TikTok!


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.