Dacă ai o pagină pe Instagram căreia vrei să-i crești numărul de urmăritori sau dacă îți promovezi compania pe Instagram, am o soluție pentru tine. Înscrie-ți compania sau brandul în aplicația FameUp și apoi poți face două tipuri de campanii cu influenceri locali:

1. Poți să oferi produsele sau serviciile tale în schimbul promovării

Nu mai este nevoie să faci exceluri și să dai sute sau mii de mesaje personale pentru a gestiona colaborarea cu foarte mulți influenceri locali. Cu aplicația de mobil FameUp e ușor să ajungi la peste 130.000 de influenceri locali din câțiva pași simplii. Instalează-ți aplicația FameUp din Google Play sau din App Store.

De îndată ce ai cont, tot ce trebuie să faci este să setezi o campanie în care oferi produse sau servicii în schimbul promovării pe Instagram. Influencerii acceptați sau selectați de tine îți vor promova apoi brandul și îți vor trimite rezultatele promovării. E atât de simplu!

Singurul tău cost este cu produsele și serviciile oferite, iar tu poți obține o expunere mai mare și mulți urmăritori noi pe pagina ta de Instagram.

Uite un demo cum funcționează:

2. Poți să plătești influencerii să-ți promoveze ofertele, produsele, serviciile sau compania

Dacă nu vrei sau nu poți să oferi produse sau servicii în schimbul promovării, poți face campanii plătite prin care oferi bani influencerilori locali pentru postări sau story-uri pe Instagram. Am observat în aplicație că prețurile încep de la 2-3 lei per story și 6 lei per postare și pot ajunge până la chiar și 900 lei. Depinde câți urmăritori vrei să aibă influencerii și de cât cer aceștia per postare.

Să facem un calcul, dacă ai un buget de 500 eur pentru promovarea unei oferte și alegi să colaborezi cu micro-influenceri care au în medie 5.000-10.000 de urmăritori, poți să primești câte o mențiune într-un story de la aproximativ 100 de influenceri. Să estimăm că aceștia ar avea însumat 700.000 de urmăritori. Dacă story-urile ajung 10% dintre urmăritori, înseamnă vizibilitate câștigată la 70.000 de persoane. Un reach mai bun decât ce poți obține prin reclame pe Facebook cu același buget. În plus, reclamele tale sunt comunicate de către influenceri spre prietenii și urmăritorii lor, deci impactul este mult mai bun, ca în cazul unei recomandări calde.

Uite câteva studii de caz:

Fameup-study-cases

O veste foarte bună este că, dacă îți faci cont de brand pe FameUp primești și 100 lei pentru a testa o primă campanie. Eu am descoperit bannerul de ofertă căutând influenceri. Practic, FameUp te plătește să-ți promovezi ofertele, produsele, serviciile sau compania. Cât de cool e asta? :D

Recomandarea mea: instalează-ți aplicația FameUp din Google Play sau din App Store și setează cel puțin o campanie de test. Vezi cum funcționează, iar dacă ai rezultate bune scalează promovarea!


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online. În cei peste 12 ani de experiență a ajutat peste 100 de companii să fie mai competitive în online și a susținut peste 220 de cursuri, seminarii și prezentări, la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.