Din 2005 până în 2008 am avut onoarea să fiu membru al AIESEC Cluj-Napoca. Pot spune că a fost una din cele mai puternice experienţe de învăţare. După ce am devenit alumni am păstrat legătura cu noile generaţii care au urmat şi am fost plăcut surprins că s-a păstrat aceiaşi calitate a oamenilor.

Poate din acest motiv am ales ca în 2011 să semnăm un partneriat media naţional între Trilulilu şi AIESEC România. Poate din acelaşi motiv în ultimii doi ani am ţinut multe traininguri pentru membri AIESEC Cluj-Napoca. De asemenea anul acesta am ales să fiu moderatorul unei conferinţe regionale.

Vara aceasta am fost foarte plăcut surprins că echipa AIESEC Cluj-Napoca a decis să organizeze prima şi unica şcoală regională de vară de marketing. Evenimentul este pentru studenţii şi proaspăt abolvenţii care vor să îşi dezvolte abilităţile de specialişti de marketing.

S-a anunţat o suită de speakeri locali importanţi care au multe de împărtăşit şi „predat”. Doi dintre ei îmi sunt prieteni apropiaţi şi colegi în IAA YP Cluj, lucru care mă bucură şi mai mult. Programul şcolii este unul foarte bine ales, cu teme una şi una. Vor fi exerciţii practice şi simulari de situaţii reale, lucru care cred că este un extra pentru participanţi.

Eu am marea onoare şi responsabilitate ca în fiecare dimineaţă să fiu moderator, iar în una din zile voi ţine un workshop despre publicitate.

Mi se pare incredibil că taxa de participare este doar de 60 lei pentru toate cele 5 zile de şcoală, iar pentru 20 lei extra se oferă şi cazare (studenţească)!

Dacă vrei să participi te mai poţi înscrie până duminică, 12 august, ora 23:59.

 


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.