Ediția a doua a Marketing 4 IT, singura conferință de Marketing din România, dedicată industriei de IT, va fi concentrată pe 2 teme principale: Employer Branding și Product Marketing.

Specialiști de top din companii de IT renumite vor dezvălui trucuri din spatele cortinei despre cum poți dezvolta un brand de angajator puternic sau cum poți lansa produse IT și jocuri la nivel internațional.

Principalii 3 jucători din piața de recrutări online vor fi pe aceeași scenă la Marketing 4 IT 2017: Linkedin, eJobs și Bestjobs. Primul panel al conferinței este de neratat pentru orice specialist de HR din România.

Al doilea panel va fi despre cele mai bune practici în Product Marketing. Vom avea alături pe Anca Bundaru de la BitDefender, Dan Ionuț Tănăsescu de la Ubisoft, Mircea Vădan de la MVP Academy și pe Gabriel Dombri de la Tapptitude.

Conferința va continua cu un keynote al Laurei Gregg de la Linkedin despre cum influențează Marketingul Online brand-ul de angajator al companiilor de IT.

După prânz, poți afla sfaturi practice despre cum să planifici o campanie de comunicare a unui produs de IT, cum să faci Product Marketing de la A la Z, cum să colaborezi cu o agenție de HR sau cum să dezvolți imaginea de angajator prin dezvoltarea relației cu proprii colegi.

Ultimele zile de Early Bird

Cea de-a doua ediție a conferinței MK4IT va avea loc în 23 februarie la Impact Hub Cluj-Napoca, iar accesul se face pe bază de bilet. Până la finalul lunii ianuarie, poți achiziționa bilete în sistem Early Bird, la prețul de 59 euro + TVA. Înscrie-te acum.

Sponsori eveniment:

Garmin, Evolution HCC, Tapptitude

Parteneri Eveniment:

ClujlifeIAA YP ClujJCI ClujCluj.com, Inside Cluj, ClujuPRwaveTechsylvaniadeCluj.roMeetMagentoAzimut Happy Employees, AV Media, Cheerup, A&I Consulting, Cluj Startup Weekend, I Like Cluj

Bloggeri oficiali:

Bogdan AnghelinaDoru Șupeală


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.