Elefant.ro, cel mai mare magazin online de carte din România, a început să vândă produse și la nivel internațional din 2019. Au decis să facă acest lucru pentru a deservi cei peste 5 milioane de români din diaspora, oferindu-le cărți și jucării în limba română. Am avut privilegiul de a discuta despre acest lucru, despre evoluția afacerii și planurile lor de viitor cu Daniel Neacșu, Chief Operating Officer, Elefant.ro.
Două idei principale de reținut și apoi te invit să urmărești interviul:
- Campaniile de marketing pe internațional au aproximativ aceeași rețetă și nu necesită efort suplimentar, când te adresezi românilor din diaspora. Este ușor și la îndemână.
- Cu DHL Express poți livra produse la nivel internațional care să ajungă la clienți chiar a doua zi. Dacă dorești detalii despre extinderea vânzărilor la nivel internațional, contactează DHL Express România folosind formularul online de aici: shipping.dhl.ro/ecommerce
Mi-a plăcut această idee din interviu: „Îmi aduc aminte, în iarna anului 2019, am avut o comandă care avea 200 de cărți și peste 100 de jucării la o singură livrare. (n.r. internațională)”- Daniel Neacșu, COO Elefant.
Cu astfel de rezultate poți doar să te întrebi: dacă tot ai o platformă de comerț ONLINE, de ce să-ți limitezi vânzările doar la nivelul României?
Acest interviu a fost realizat cu sprijinul DHL Express România. Peste 1.000 de magazine online din România vând internațional cu sprijinul DHL. Acestea și-au crescut vânzările cu 108% în perioada 2019-2020.
1 Response to "Interviu Elefant.ro despre marketing și vânzări internaționale (P)"
[…] Interviu Elefant.ro despre marketing și vânzări internaționale (P) […]