În sfârșit Business Days vine și la Cluj dar nu oricum ci cu o suita impresionantă de speakeri și cu o sală pentru 500 de participanți. Laszlo Pacso a reusit să crească foarte mult acest eveniment de la o ediție la alta. Ma bucur că am avut posibilitatea să mă implic ca speaker de la primele ediții. De data aceasta voi vorbi în 27 și 28 iunie, în workshopul de Social Media si strategia de comunicare și în cadrul mesei rotunde despre PR și comunicare.

De asemenea tot în această lună voi vorbi la Clubul Întreprinzătorului Român despre publicitate online și strategii de marketing, în data de 19, la Opera Plaza. Pentru detalii și înscriere accesează această pagină.

Între timp am scris și în 24-FUN Cluj un articol despre publicitatea online pe scurt. Citește un paragraf din articol:

”Advertising is what you do when you can’t go see somebody.” Fairfax Cone

Atunci când afacerea merge din inerție fără a investi în reclama, a cheltui bani extra în comunicare trebuie să însemne doar o dorință de evoluție sau dezvoltare a businessului.

Dacă dorești să rămâi la același nivel poate fi suficient să livrezi produse și servicii la o calitate potrivită în raport cu nevoile și așteptările clienților, desi câteodată nu este suficient doar atât

Citeste in continuare…

 

La sfârșit ți-am păstrat o surpriză!

Dacă vrei să câștigi o invitație cu acces full (2 zile) la Business Days Cluj, lasă un comentariu mai jos în care să spui de ce crezi că nu investesc companiile mici/mijlocii în publicitate online.

Răspunsul cel mai bun, documentat și bine argumentat, primește invitația. Succes!


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

    2 replies to "Evenimente despre publicitate online și Social Media"

    • Alexandra Crăciun

      Pentru că au senzația că în mediul online totul e gratuit și că o pagină de Facebook deschisă și un website e suficient. Mai mult, s-ar putea să fie vorba și de niște investiții inițiale făcute „după ureche” care au dus la concluzia că publicitatea online nu funcționează.

    • Calin Biris

      Mulțumesc Alexandra de comentariu.
      Ai câștigat invitația dublă la Business Days Cluj.
      Felicitări!

Leave a Reply

Your email address will not be published.