Companiei tale îi pasă de mediu?

Getty Images a realizat un studiu la nivel global cu peste 10.000 de respondenți din care a reieșit că 50% dintre consumatori cumpără produse doar de la branduri eco-friendly, iar 10-15% ar fi dispuși să plătească mai mult pentru produsele sau serviciile companiilor care:

  • folosesc practici sustenabile;
  • sunt aliniate cu valorile lor;
  • au practici de business transparente;
  • le pasă de bunăstarea, siguranța și securitatea clienților lor.

Mai remarcabil este că 81% dintre respondenți au spus că se percep ca fiind persoane eco-friendly.

Așadar, dacă introduci practici în compania ta care îmbunătățesc condițiile de viață și bunăstarea clienților, poți câștiga un plus de încredere și simpatie din partea lor. Află în continuare cum poți face acest lucru împreună cu DHL.

DHL Go Green: zero emisii până în 2050

Grupul DHL și-a propus ca până în 2050 să reducă la zero toate emisiile de gaze cu efect de seră care au legătură cu logistica. Uite câteva lucruri pe care le-au făcut în această direcție începând cu anul 2017:

  • Au plantat peste 3.000.000 de copaci
  • Au introdus 13.500 de mașini cu sisteme alternative de alimentare
  • Au introdus 27.000 de curieri pe biciclete
  • 83% din electricitatea consumată este din surse verzi
  • Au dobândit extra 35% eficiență CO2
  • Au dobândit 33% zero-emisii pentru servicii first și last mile

Află din clipul de mai jos cum și-a propus DHL ca până în 2050 să atingă obiectivul Zero Emisii.

https://www.youtube.com/watch?v=Gzc4Bc3A_lo

Vestea bună este că la această viziune pot contribui și companiile partenere DHL precum magazinele online care fac comerț internațional.

Dacă ai un magazin și colaborezi cu DHL Express România pentru livrări internaționale, cu doar 0.5 ron / expediere/ Kg poți să implementezi serviciul DHL Go Green. Uite ce primești în schimb:

  • un raport detaliat privind amprenta de carbon a expedierilor;
  • un certificat creditat de SGS, care să ateste contributia companiei tale la un mediu mai puțin poluat;
  • logo-ul GoGreen va fi tipărit pe fiecare AWB, astfel încât partenerii și clienții vor vedea că ai o companie responsabilă;
  • poți utiliza logo-ul Go Green și pe site-ul tău.

Dacă dorești mai multe detalii poți scrie un e-mail pe adresa ro_marketing@DHL.com


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.