Conferința Techsylvania reușește de 5 ani să adune mii de pasionați de IT și startup-uri. Anul acesta, între 9 și 12 iunie, sunt așteptați 2.000 de participanți la Casa de Cultură a Studenților din Cluj-Napoca pentru a lua parte la hackhaton, la conferință, la sesiunea de pitch-uri de la Startup Avalanche, cât și la evenimentele satelit despre inteligența artificială sau digital health.

În premieră în România, pe scena conferinței vor urca oameni-cheie de la companii precum Waze, Alibaba, Intercom și Lego. 

Fiindcă sunt interesat mai tare de partea de media și scalare de afaceri, vreau să-i văd în special pe următorii speakeri:

  •  Di-Ann Eisnor (Director de creștere la Waze și Membru al board-ului la Meetup)
  •  Matt Michelsen (Partener la Passport Capital). Acesta a lucrat cu Nelson Mandela, Lady Gaga și Joe Lonsdale, dar a colaborat și cu Google, Twitter, Facebook, Coca-Cola, Nike și Uber.
  • John Biggs (Autor la TechCrunch)
  • Katherine Manderfield (Director al strategiei de conținut la  The New York Times )
  • Yossi Vardi (Angel Investor)
  • Sergiu Biriș (fratele meu, Fondator și CEO Zonga)
  • Florin Talpeș (Fondator și CEO Bitdefender)
  • Anda Gânscă (CEO și Co-Fondador Knotch)

Aici poți vedea 👉 lista cu toți speakerii.

Motivul pentru care cred că Tecsylvania reușește să adune un număr așa mare de participanți este pentru că aduce sub aceeași umbrelă investitori, speakeri din startup-uri de succes și din presa internațională, cât și pasionați de IT care vor să dea lovitura cu următorul unicorn.

Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să participi și tu la conferință, folosește codul CalinBirisTech la 👉 înscriere pe site și vei obține un discount de 15%.

Ne vedem la Techsylvania! 😉


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.