Vrei să știi cum să comunici cu impact pe fiecare canal de Social Media? Am făcut o fițuică simplă ce te ajută să ții minte o abordare simplă și clară pentru rețelele sociale.

Pe 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸 încearcă să generezi conversații. E cel mai bun loc pentru a discuta idei cu comunitatea.
Pe 𝗟𝗶𝗻𝗸𝗲𝗱𝗜𝗻 discută despre cum evoluează afacerea și echipa, despre tine ca liderul ei, despre concepte de business care sunt utile și altora.
Pe 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺 comunică fix ca într-un vlog. Oferă detalii din spatele cortinei. Oferă informații care rezonează cu ceilalți și pe care le-ar salva sau trimite prietenilor.
Pe 𝗧𝗶𝗸𝗧𝗼𝗸 funcționează clipurile senzaționale. Dacă ai o poveste interesantă de spus, o bârfă, ceva ce nu se găsește în altă parte, acolo este locul să le prezinți.
𝗬𝗼𝘂𝗧𝘂𝗯𝗲 este un puternic motor de căutare pentru informații utile și conținut video mai lung. Acolo publică tips & tricks, clipuri de tip DIY, unboxing-uri, episoade de podcast etc.
Dacă ai o idee pe care vrei să o prezinți pe toate canalele, gândește-te cum o poți adapta pentru fiecare rețea socială. Pentru tine ce funcționează pe Social Media?