Dacă n-ai auzit încă de conferința Content Marketing PRO 2022, aceasta a fost cea mai mare conferință de content marketing din România, 100% online, în cadrul căreia am avut 2 paneluri, 18 workshopuri și 6 sesiuni de networking. În total au fost 1002 înscriși și 448 de participanți LIVE.

Cei înscriși pot să urmărească de pe platformă înregistrările panelurilor sau workshopurilor timp de un an de zile, în funcție de tipul de acces ales. Dacă nu ai participat și vrei să vezi înregistrările, poți să cumperi un bilet de acces.

Când am planificat conferința alături de partenerele de la SocialPedia, am dorit să fie cât mai practică încât participanții să își dezvolte noi aptitudini, să descopere noi instrumente și să devină profesioniști mai buni în comunicare online. De aceea, experiența a fost una intensă. Am avut 18 workshopuri, împărțite pe 6 track-uri, care s-au desfășurat în paralel. Temele principale au fost despre: planificare, scriere de conținut, SEO, design, vânzări, podcast & vlog.

Cel mai mult mi-a plăcut cât de fain s-au pregătit speakerii și ce informații super valoroase au oferit. Jos pălăria pentru experții care au acceptat invitația de a prezenta cum lucrează ei!

Deoarece în prima parte a conferinței am avut câteva dificultăți tehnice, am reînregistrat panelul „Boost your content” și acum poate fi urmărit pe platformă fără probleme. De asemenea, ideile principale discutate în cadrul celor două paneluri pot fi descoperite și din articolul de pe SocialPedia.ro.

Sesiunile de networking au fost ceva nou pentru piața din România. Ne-am conectat cu participanții în săli virtuale pentru a schimba idei despre comunicare online, video marketing, drepturi de autor, SEO și multe alte subiecte. A fost o experiență similară cu ce oferă aplicația ClubHouse dar cu video.

După conferință, Ștefan Asafti a vrut să facă o faptă bună. Fiind inspirat de ceea ce a pregătit pentru Content Marketing PRO, a creat un curs online în scop caritabil. Toate încasările (11.297 lei) au fost donate pentru ajutorul refugiaților ucraineni.

În continuare, te invit să vezi mai multe imagini din cadrul conferinței:

Raport-Content-Marketing-PRO-

Mulțumim partenerilor care au fost alături de noi:

Sponsori: WhitePressEventmix.

Parteneri media: Kiss FMIQAdsSocialBeeDoza de ComunicareSocialWebFlawlessIAB RomaniaZelist MonitorSpot MediaMihaela LemnaruViața de freelancerThe Vast&The CuriousLibrăria de designSuper BlogLumea SEO PPCOlivian.ro, Romanian Business LeadersContent Marketing România.

Să ne revedem cu bine la viitoare ediții Content Marketing PRO!


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

    1 Response to "Cum a fost la Content Marketing PRO 2022. Cifre și impresii"

Leave a Reply

Your email address will not be published.