Îmi plac reclamele. Lucrez în publicitate, deci este normal. Însă nu toate sunt reușite. De asemenea, nu toate mi se adresează ca și om din publicul lor țintă. Însă, când găsesc reclame care “mă mișcă”, le dau mai departe.

În acest articol am 3 lecții de viață, învățate din reclame, pe care vreau să ți le spun.

Lecția 1: Cum să câștigi 45 minute pentru lucruri cu adevărat importante

https://www.youtube.com/watch?v=dDG1wUMnho0

Toate știrile și noutățile despre celebrități, în majoritatea cazurilor, nu-ți oferă extra valoare, nu te învață nimic util și nu câștigi nimic dacă ești la curent cu ele. Oprește-te din a urmări știri mondene și vei economisi cel puțin 45 de minute pe zi pe care să le investești în sport, timp cu familia și prietenii, cursuri online, meditație etc.

Uite un alt video (dar care nu este reclamă) care explică de ce ar trebui să îți umpli timpul mai întâi cu lucruri importante.

Lecția 2: Cum să ajungi acolo unde îți dorești

https://www.youtube.com/watch?v=Ey2SL5kOtnM

În fiecare zi ne pregătim pentru ziua de mâine, iar mâine când ajungem ACOLO, ne gândim deja la alt ACOLO spre care vrem să ne îndreptăm. Când simțim cu adevărat că am ajuns la destinație? Atunci când facem ceea ce ne place și ne bucurăm de ziua de azi. Este o chestiune de atitudine.

Lecția 3: cum să-ți iubești aproapele

Atunci când realizăm cât de mult ne asemănăm, diferențele dispar.

Ca marketer am rolul de a segmenta oamenii, când fac comunicare. Însă, când nu vorbim de marketing, în relațiile interumane segmentarea ne dezbină.

Care dintre cele 3 reclame ți-a plăcut cel mai mult? De ce?


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.