27 de pași îți rămâne un simbol greu de uitat de îndată ce citești această carte. Cele 214 pagini pe care le parcurgi vorbesc despre viața extraordinară a lui Tibi Ușeriu, care deși a trait o copilărie plină de violență domestică și o tinerețe împărțită între mafioți și criminali, în final a reușit să facă ce nici un alt om de pe planetă nu a făcut vreodată.

A ajuns dublu triplu campion la cel mai greu ultramaraton din lume 6633 Artic Ultra.

Să faci acest lucru înseamnă să ai o motivație care poate izvorî doar din nebunie sau dintr-un trecut atât de greu încăt cei 566 km de chin fizic și mental să pară doar un exercițiu terapeutic.

Deși m-am așteptat să citesc o carte depre sfaturi legate de sport, performanță, alergare și maratoane, am descoperit ceva mai mult. La fel ca în cartea Excepționalii scrisă de Malcolm Gladwell, am aflat că trecutul, contextul și pregătirea sunt mai importante decât talentul pentru cei care reușesc să facă lucruri remarcabile.

Dacă nu ai știi că această carte este o autobiografie, ai spune că poveștile prezentate sunt prea incredibile să fie adevărate. Admir curajul autorului de a prezenta în detaliu tacticile sale prin care a scăpat din situații limită sau modul său a acționa în rolul de Bad Guy.

În final, ce mi-a plăcut cel mai mult a fost faptul că am descoperit o poveste autentică românească, care poate da o speranță celor care cred că au pierdut totul.

Recomand cu căldură cartea 27 de pași, este ușor de citit, te captivează și are un mesaj de transmis. Abia aștept ecranizarea. :)


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online. În cei peste 12 ani de experiență a ajutat peste 100 de companii să fie mai competitive în online și a susținut peste 220 de cursuri, seminarii și prezentări, la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.