Recunostinta

Zilele trecute am primit un mesaj personal pe Facebook

”Salut Calin!

Ne cunoastem doar din vedere. Am participat la cateva din prezentarile tale, prin vara, cand m-am angajat pe partea de PR la o agentie de publicitate. Inainte sa vin in firma asta, stateau foarte prost si pe partea de social media si pe partea de site, dar eu trebuia sa fac ceva bun la capitolul asta. Nu stiu cat de important e pentru tine dar trebuie sa iti povestesc. Ia-o ca un feedback sau cum vrei tu. 
M-am inscris la un seminar in vara care l-ai tinut la Opera Plaza. M-am inscris cu tot cu datele si site-ul firmei de pe atunci. Nu am sa uit niciodata cand la inceputul prezentarii ai spus: Clientii vor intra pe site-ul vostru si se vor intreba: Mai functioneaza compania asta?
Mi-am lasat capul in pamant si simteam ca te referi la site-ul firmei la care lucram, pentru ca la momentul respectiv era un site vechi de 10 ani, facut in flash, groaznic. Vreau sa iti multumesc pentru ca tot ce ai spus din pasiune si experienta, m-a influentat. Si am lucrat, si am tras si vreau sa vezi rezultatul.  www………………..ro

Esti parte din el. Multumesc! O zi faina!”

Atunci când reușesc să conving pe cineva să facă mai mult, să schimbe ceva în mai bine, pe plan personal sau profesional, am un sentiment foarte frumos de împlinire și mulțumire. Atunci îmi amintesc de ce țin trainiguri, particip la conferințe sau fac voluntariat.

Pentru mine înseamnă mult mesajul primit. Mi-a făcut săptămâna mai frumoasă.

Dacă aștepți de mult timp să mulțumești cuiva pentru un lucru la care te-a ajutat, trimite-i un mesaj, da-i un telefon, trimite-i o scrisoare sau un SMS. Nu mai amâna. Va aprecia.


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.