Acum două weekenduri am fost la plimbare până la Cabana Moților din Mărișel. Deși în Cluj era ploaie și noroi, sus la cabană era zăpadă și un peisaj superb. Nu mă așteptam la asta. Păcat că s-a înserat repede după ce am ajuns și n-am reușit să fac poze. Acolo am servit o plăcintă moțească, să te lingi pe degete, nu alta! Am postat-o pe Instagram, dar din păcate n-am găsit un cont oficial al Cabanei Moților să le dau tag. Am fost surprins de asta pentru că în restaurant aveau afișate două diplome de la TripAdvisor cu note peste 9. Mă așteptam să fie deci și pe Instagram, mai ales ținând cont cât de frumos este peisajul la ei și cât de bine arată mancarea lor, ar avea în fiecare zi materiale de postat.
Nu este capăt de lume dacă un local nu este pe toate canalele sociale. Problema este că uneori s-ar putea să piardă reclamă gratuită din cauza asta. Pe de altă parte, dacă nu are un site adaptat pentru mobil, sau are doar o pagină de Facebook, atunci 100% pierde și clienți.
Anul acesta, ClujLife organizează a șasea ediție a competiției ClujLife Awards, cu scopul creării unui clasament a celor mai bune evenimente și localuri clujene. Dacă votezi la ediția aceasta, până în 4 Februarie, ai șansa să câștigi un smartphone sau unul dintre cei 4 cumulatori externi oferiți de EuroGSM.
Pe lângă votul publicului s-a introdus și o nouă categorie: Premiul blogosferei pentru cea mai remarcantă prezență în online a unui local. Alături de alți 19 bloggeri votez calitatea comunicării localurilor clujene pe site, Facebook, Instagram, YouTube și TripAdvisor.
Cabana Moților nu-i pe lista de concurenți, dar dacă ar fi să prezici câștigătorul la premiul blogosferei pe cine ai paria?
- Boiler Club
- Booha Bar
- Charlie
- Club Midi
- Club NOA
- Euphoria Music Hall
- Joben
- Marty Restaurants
- Olivo
- The Shelter
Premiile ClujLife Awrds vor fi decernate în cadrul ClujLife Community Conference. La eveniment eu voi deschide seria prezentărilor și voi vorbi despre „Pașii unui plan de Marketing Online„. Ne vedem acolo!