Ții minte “campania genială” de Marketing la Danone în care au comunicat “0% visine” pe ambalaj?

Danone 0 visine
Sursă foto: www.mihaivasilescublog.ro

Cei de la Albalact, respectiv Fulga, n-au vrut să se lase mai prejos și au ieșit pe piață cu o altă idee genială de marketing drept replică. Laptele Fulga vine acum la pachet cu “rețete de copii reușiți”.  Nu știu unde au ascuns rețetele, pentru că la raft nu sunt (reclamă falsă?). Mă gândesc că dacă aș vrea să fac copii, cel mai recomandat ar fi să-i fac reușiți… Dacă găsiți rețetele, să-mi trimiteți și mie una. :))

Ținând cont că “sexul vinde”, s-ar putea ca noul ambalaj să aibă succes cu subtilitatea asta.

Fulga - retete de copii reusiti
Mulțumesc Mihai Aganencei pentru poză.

(Acest articol este un pamflet și trebuie tratat ca atare.)


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online. În cei peste 12 ani de experiență a ajutat peste 100 de companii să fie mai competitive în online și a susținut peste 220 de cursuri, seminarii și prezentări, la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

    2 replies to "O altă idee genială de Marketing: Fulga dă replică la Danone"

    • Valeria burca

      atentie cei ce aveti copii

    • Marius

      Superb. De maine incolo vor veni cei de la Napolact cu cascavalul pentru oameni criogenici?

Leave a Reply

Your email address will not be published.