Când a fost ultima dată când ai invățat ceva din ceea ce faci repetitiv, zi de zi? Fie că ți-a ieșit sau nu, fie că ți-ai atins obiectivul sau nu. Cum ar fi dacă ne-am petrece 10% din timpul total de pe proiecte sau sarcini pentru a evalua și analiza procesul de lucru și rezultatele obținute? S-ar putea oare ca data viitoare să fim cu 10% mai eficienți?

 Atunci când lucrăm cu “mindset-ul” să învățăm din tot ceea ce face, cred că suntem mai dispuși să ne asumăm riscuri mai mari, suntem mai deschiși să cerem feedback și să corectăm greșelile înainte să apară.

Pe de altă parte nu cred în separarea muncii de viața personală. De multe ori ne dedicăm proiectelor de business mai mult decât celorlalte pasiuni sau laturi ale vieții. Munca face parte din cine suntem, iar de aceea ar trebui să ne bucurăm de ea și să facem din muncă o pasiune. Dacă avem pretenții de la noi să devenim mai buni, atunci și modul în care lucrăm ar trebui să evolueze odată cu noi.

Eu am început să rezerv mai mult timp învățării din muncă, să las loc greșelilor, să cer mai mult feedback și să îmi asum mai multe riscuri. Cred că asta mă ajută să devin mai bun. Vorba aceea, nu eixtă greșeli, doar lecții învățate.

Sursă imagine

Articol scris pentru 24-Fun Cluj


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.