Asociația internațională de tineri pasionați de comunicare Digital Communication Network a organizat conferința Online Education Camp cu scopul dezvoltării de proiecte de educație online.

Timp de 4 zile, din 10 până în 13 August, am fost în Poiana Brașov, pentru a pune la cale proiecte de impact. Acolo am întâlnit tineri din România, Moldova, Ucraina, Slovacia, Georgia, Belarus și Italia, dornici să aducă o schimbare în societate.

În prima zi au fost prezentate ideile de proiecte și participanții au făcut cunoștință între ei. În zilele următoare s-au construit echipele de proiect, au avut loc prezentări pe digital, comunicare, design și video, au fost întâlniri cu mentorii, sesiuni de pitching, iar în final s-au selectat cele mai bune proiecte care au primit un grant total de 10.000 $.

Printre ideile de proiecte dezvoltate pot să menționez

  • o aplicație de comunicare online pentru refugiați (proiectul pe care am lucrat și eu);
  • o platformă educațională pentru cei pasionați de sport;
  • o plaformă educațională privind sistemul politic și de alegeri din Republica Moldova;
  • un concurs de programare pentru copii;
  • un vlog despre marketing și business;

Sper ca toate să fie implementate și să auzim de rezultatele lor excepționale!

Pe lângă activitățile principale, am avut parte și de ieșiri pe munte sau discuții memorabile la un pahar de vin. M-am bucurat mult de fiecare moment petrecut cu participanții, mentorii și organizatorii. M-am simțit ca într-un grup de oameni cu care mi-ar plăcea să fiu prieten și să mă văd cu ei în fiecare zi.

În concluzie, la Online Education Camp mi-am amintit de importanța de a inspira tinerii să dezvolte proiecte. Prin astfel de inițiative cred că se pot aduce schimbări reale în lume. Sper să se mai facă astfel de conferințe. Poate într-o zi am să organizez și eu una. :)


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.