Una dintre întrebările pe care le primesc des la cursurile gratuite de Marketing Online pe care le organizez este: cât costă să lucrez cu o agenție de promovare online?
Răspunsul diferă în funcție de mai mulți factori precum: serviciile cerute, agenția căreia îi soliciți oferta etc. Însă, dacă vrei să știi dacă pierzi sau câștigi bani dintr-o posibilă colaborare cu o agenție, nu este suficient să afli doar fee-ul serviciilor.
Dacă evaluezi agenția cu care vrei să colaborezi pe bază de număr de clienți și prospecți pe care ți-i aduce, atunci este important să mai faci un calcul: să știi bugetul pe care ai nevoie să-l investești în promovarea produselor sau serviciilor companiei încât agenția să-ți genereze vânzările dorite.
În calculul de cost al colaborării cu o agenție de promovare online este important să aduni costul serviciilor, dar și bugetul de publicitate, dacă vrei să știi rentabilitatea colaborării.
În clipul video pe care l-am pregătit pentru antreprenori și marketeri îți prezint calculul clar prin care poți să afli cât este necesar să investești pentru a avea o colaborare profitabilă cu o agenție de promovare online. Din calcul vei afla și câți clienți ai nevoie pe lună pentru a acoperi cel puțin costurile de servicii și buget de promovare.

Mult spor!
Călin