În jurul meu observ zi de zi oameni încruntați, îngrijorați pentru ziua de mâine și business-uri cu probleme. Din păcate, realitatea din România nu ne dă prea multe motive să fim optimiști și fericiți. Cu toate acestea cred că fiecare dintre noi suntem responsabili de gândurile pe care le avem și de fericirea din viața noastră.

În 2015 îți doresc să acționezi ca un copil. Să zâmbești mai mult, să râzi mai mult, să vezi lucrurile cu optimism și curiozitate, așa cum spune și Jay Conard Levinson în cartea sa “Guerrilla Marketing – profituri mari cu investiții mici“:
“Pentru a face promovare în cel mai pur sens al cuvântului, este important să acționezi ca un copil. Nu înțeleg prin asta că trebuie să ai o problemă de comportament, ci să fii un maestru al comportamentului. 
  • copiii sunt perseverenți;
  • copiii pun o mulțime de întrebări;
  • copiii refuză să li se impună limite create de realitățile altora;
  • copiii au o imaginație foarte activă;
  • copiii acceptă rareori un “nu” ca răspuns final;
  • copiilor le place să învețe;
  • copiilor le place să fie primii care vorbesc despre ceva nou;
  • copiii încearcă să facă totul într-un mod amuzant;
  • copiii vorbesc până când cred că au fost înțeleși;
De asemenea, copiii cercetează lucrurile noi cu încântare și curiozitate. Îți cer să faci și tu la fel.”

La mulți ani și să ne vedem mai optimiști și zâmbăreți în 2015!


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.