Valoarea oricărei conferințe, oricărui seminar sau eveniment de networking este egală cu zero dacă după participarea la acestea nu rămân cu cel puțin cu o idee utilă sau un contact nou. De aceea de fiecare dată mă gândesc la specificul evenimentului la care particip și îmi setez câteva așteptări sau obiective în calitate de participant sau speaker. În felul acesta voi putea evalua la sfarșitul evenimentului valoarea pe care am primit-o sau am oferit-o.
Nu se întâmplă în fiecare zi să vină un speaker internațional în Cluj, care să fie și unul dintre cei mai mari specialiști din lume în comunicare. Pentru că miercuri voi participa la seminarul “How to be a people magnet” cu Allan Pease, mi-am setat o lista de așteptări și lucruri pe care aș vrea să le învăț de la acest eveniment:
- Să aflu trei idei noi despre limbajul non verbal și despre persuasiune;
- Să aflu trei “tips & tricks” de public speaking;
- Să îmi găsesc cel puțin un subiect de inspirație pentru trainingurile personale sau pentru blog;
- Să cunosc cel puțin o persoană nouă pasionată de marketing, antreprenoriat sau public speaking
- Să mă încarc cu energie
Dacă îmi ating 50% din obiectivele propuse, cred că evenimentul va fi unul reușit, de valoare. Tu ce obiective sau așteptări ai de la evenimentul “How to be a people magnet”?