Anul trecut citisem într-un ziar economic un interviu cu un om înstărit. Una din întrebările care mi-a rămas în minte a fost: dacă ar fi două lucruri la care nu ați renunța daca ar trebui să o luați din nou de la 0, care ar fi acestea? Răspunsul m-a surprins la început, dar mai apoi mi-am dat seama de valoarea lui. Omul de afaceri a răspuns că acele două lucruri ar fi agenda și telefonul.
Cred că puterea rețelei de contacte este subestimată. Una dintre deprinderile cele mai importante ale antreprenorilor de succes pe care i-am cunoscut este ușurința cu care crează noi relații. De asemenea aceștia reușesc să țină aproape acele persoane cheie care fac diferența. Pentru a ajunge la cine trebuie, aceștia știu să aleagă triburile sau grupurile din care vor să facă parte.
Eu am ales să fac parte din tribul specialiștilor de marketing și comunicare din Cluj. Mi-au plăcut mereu acești oameni pentru gândirea creativă, practică și competitivă. Din păcate comunitatea de MarCom din Cluj nu este atât de unită pe cât aș fi dorit. Acesta este unul din motivele pentru care împreună cu echipa IAA YP Cluj am demarat Marketing Tribe. Proiectul reprezintă o invitație destinată celor care sunt gata să se asocieze pentru a seta trendul în materie de MarCom. Primul produs Marketing Tribe este un catalog care cuprinde segmentarea specializată a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agenţii, precum şi articole de specialitate. Acesta este distribuit gratuit specialiștilor din MarCom-ul clujean și va fi lansat oficial mâine seara la hotelul Golden Tulip Ana Dome.
Marketing Tribe este doar începutul comunității clujene, însă știu un lucru, dacă îmi doresc ceva nu trebuie să aștept să se întâmple, ci să fac să se întâmple!
Articol publicat în 24-FUN