Sunt trei resurse indispensabile de care ai nevoie în cazul în care vrei să investești în marketing online: cunoștințe, timp și bani.
- Cunoștințe – pentru că online-ul este mereu în schimbare și trebuie să fii mereu la curent cu tendințele din piață: unde sunt consumatorii, ce discută online, cum folosesc internetul, cum poți ajunge la ei etc. Între două firme concurente pe online, va câștiga cea care știe mai multe și se folosește de informații într-un mod inteligent.
- Timp – pentru că marketingul online înseamnă să creezi o relație cu consumatorii, să îi ții la curent cu acțiunile companiei sau să faci campanii speciale pentru ei. Este de 4 ori mai ieftin să comunici cu clientii existentenți însă necesită timp și implicare.
- Bani – pentru că a crea o prezență online de multe ori înseamna să lucrezi cu o agenție web pe parte de programare și design, pentru că timpul și cunoștințele se plătesc și pentru că a crește vizibilitatea companiei dincolo de clienții existenți, de multe ori trebuie să investești în promovare.
Poți folosi una din resurse pentru a compensa lipsa celorlalte două, dar s-ar putea să nu obții aceleași rezulate. Spre exemplu, dacă ai bani poți cumpăra timpul cuiva care are cunoștințele necesare să facă totul în locul tău, însă nu vei știi exact în ce investești.
Astăzi e ultima zi în care te poți înscrie la Online – Negru pe alb, programul în care vei învăța să îți optimizezi timpul și banii pe care îi investești în planul de marketing online. Înscrie-te acum.