David Guetta Untold
Sursă poză: Dan Tautan, Untold Festival

Probabil cel mai așteptat artist al Untold Festival a fost David Guetta. Nu ne putem supăra pe el pentru că: a venit, a făcut spectacol, a avut un setlist bun, a interacționat cu publicul, a livrat artificiile de final și a făcut poze cu iPhone-ul. Cu toate acestea, țin minte cum mă uitam din public pe ecrane și aveam un sentiment că în fața mea era un DJ care a venit să-și facă treaba și atât. Nimic mai mult.

Nu mă pot supăra pe el. La câte concerte a fost DJ probabil îi este greu să se simtă special la fiecare dintre ele. Să facă ceva nou și diferit în fiecare spectacol.

Cu toate acestea, Armin van Buuren a fost nebun, a fost geniu, a fost extraordinar. După 30 de min de mixat peste programul celor de la Radio Killer, mi-am dat seama că el va încheia seara. A făcut acest lucru abia la 5 dimineața. Față de David Guetta, am văzut în atitudinea lui că vrea să facă o seară excepțională și a reușit. A știut să comunice cu publicul, s-a implicat emoțional, a lansat o piesă nouă și a livrat peste așteptări. Good job!

Alte lucruri despre Untold Festival

  1. Felicitări tuturor brandurilor mari pentru acțiunile de la fața locului. Toate au contribuit la succesul și experiența unică a evenimentului. Citește pe blogul lui Robi despre cum s-au activat brandurile: partea întâi și partea a doua.
  2. Felicitări Banca Transilvania pentru sistemul de plată implementat. Servirea a mers rapid și am putut să ne bucurăm de spectacol, mai mult decât să stăm la cozi.
  3. În zilele festivalului traficul din Cluj mi s-a părut mai lejer decât mă așteptam. Poate mai liber decât în unele zile de lucru.

În final, doresc să transmit felicitări organizatorilor. A fost o primă ediție peste așteptări.
La cât mai multe!

P.S. pozele cu iPhone-ul lui Guetta n-au fost întâmplătoare. Eu cred că are o înțelegere cu brandul Apple.


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.