Ştiu multe persoane care preferă întâlnirile faţă în faţă mai mult decât schimbul de emailuri. Şi eu sunt de acord cu asta, însă de obicei cer detalii pe email înainte de întâlnire (subiectul întâlnirii, locul, ora, cât va ţine întâlnirea), iar după fac un rezumat al discuțiilor.

Fac acest lucru din două motive:

  1. Pentru că mă ajută să mă pregătesc pentru întâlnire, să nu uit detalii (ex: să mă documentez înainte, să reprogramez alte sarcini/întâlniri etc.);
  2. Pentru că de cele mai multe ori, atunci când notăm lucrurile la care ne-am gândit, ne clarificăm ideile sau ne vin altele noi care ar fi importante în situaţia dată;

Câteodată pare o formalitate în plus, însă au fost momente când acest lucru m-a salvat de la posibile situaţii neplăcute.

Întâlnirile faţă în faţă rămân cele mai de impact şi importante, însă ce e pe hârtie „get’s done”, restul sunt doar poveşti pe care uneori le mai uităm fără să vrem. Acesta este un lucru care nu se predă la facultate.

 (sursa poză)


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.