Un mesaj pentru studenții și tinerii creativi: dacă îți dorești ceva cu adevărat, nu aștepta după alții să-ți bage în straiță. Experiența în marketing și publicitate nu ți-o dă nimeni. Aceasta se câștigă prin practică. 

Apropo de asta, în 2010 m-am înscris într-un concurs de creație. Împreună cu o gașcă faină de colegi de la master, ne întâlneam after work să gândim campanii pentru creșterea notorietății bolii Alzheimer. Ne-am distrat, am băut câteva beri, am muncit câteva nopți lungi, iar într-un final campania noastră a câștigat premiul competiției. Am învățat multe, am legat prietenii frumoase și a fost o experiență memorabilă. 

Mi-am dat seama cât de bine prind astfel de proiecte pentru studenți, masteranzi sau tineri profesioniști. Acum ai ocazia să te bucuri și tu de o experiență cel puțin la fel de faină. 

IAA YP a dat startul proiectului CompetițIAA.

Înscrie-te (gratuit) și vei avea șansa să pregătești o campanie și să simulezi un pitch pentru unul din cei 7 clienți înscriși în competiție: Accesa, Banca Transilvania, Sykes, Untold Festival, Visa, Gillette şi IAA (International Advertising Association). Va trebui să lucrezi într-o echipă de 3, 4 sau 5 colegi, pe un brief real. Echipa ta va avea un mentor, iar la final puteți câștigați și un premiu de 500 de Euro. Clar va fi o experiență în marketing și publicitate care va conta pe CV.

În plus, eu voi fi unul dintre mentori. Poate vom ajunge să colaborăm în concurs, sau ulterior în agenția mea. ;)

Pentru a te înscrie în competiție mai ai puțin timp, până vineri (21 octombrie), ora 23:59. Nu mai sta pe gânduri. Dacă vrei experiență în marketing și publicitate, intră acum pe www.competitiaa.ro.


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.