Guerrilla Marketing

Săptămâna care urmează va avea loc la București a cincea ediție a conferinței Marketing În Direct, având ca tema Guerrilla Marketing. Participând la eveniment vei avea șansa să afli tactici de marketing neconvenționale care care nu pot fi ignorate și ajung direct la publicul țintă.

În calitate de speaker am să vorbesc despre impactul parteneriatelor B2B și efectul lor de guerrilla. Va fi un workshop interactiv și util.

Concurs

Dacă nu ți-ai rezervat încă un loc la conferință care va avea loc joi, ai șansa să câștigi o invitație răspunzând printr-un comentariu la acest articol la întrebarea: de ce dorești să participi la conferința Marketing În Direct?

Termen limită pentru înscriere: luni, ora 14. Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți folosind siteul Random.org. 

Update: Câștigătoarea concursului este Stoian Loredana Andreea, comentariul numărul 3. Dovadă de pe Random.org.

Bonus 

Ascultă cartea Guerrilla Marketing For Business pe Zonga.

Guerrila Marketing for Business


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

    8 replies to "Concurs: Marketing În Direct – Guerrilla Marketing"

    • Alin G.

      Vreau sa intru ” in direct ” in marketing. Se pune daca zic ca sunt student si nu imi permit sa platesc fee-ul?
      M-am uitat pe lista cu speakeri, am citit despre conferinta si imi doresc sa fiu acolo – in direct.
      Sunt convins ca o sa fie bine.

    • Alexandra

      Buna. Imi doresc sa particip la aceasta conferinta fiindca lucrez intr-un domeniu in care creativitatea joaca rolul principal si fiindca imi doresc sa aflu cum pot implementa idei „out of the box” astfel incat sa respect si ceilalti pasi ai unei campanii.

    • Imi doresc sa particip la conferinta deoarece reprezint o firma mica si as avea nevoie pentru dezvoltarea acesteia de invatarea unor strategii de promovare si comunicare cu buget redus.

    • Vasile T.

      Salutare,

      Vreau sa intru „in direct” cu marketing-ul, deoarece ma pasioneaza mult, dovada fiind faptul ca voi studia un program de master de Antreprenoriat, urmand ca dupa absolvire sa-mi deschid o afacere indrazneata, pe care vreau sa o promovez printr-un marketing „de gherila”.
      Totodata, fiind student, proaspat absolvent si neavand inca un loc de munca, nu am resursele financiare ca sa platesc fee-ul de participare.

      O zi buna !

    • georgiana

      o sa aflu lucruri noi si interesante chiar de la specialisti

    • Dragos

      Salut,

      Doresc sa particip la aceasta conferinta deoarece sunt fan „Guerilla marketing”. De asemenea, vreau sa aflu direct de la specialisti actiuni inovatoare, iesite din comun si de mare impact (si imi plac campaniile de marketing care pot avea un impact bun cu un buget redus)
      Mult succes tuturor.

    • Tarsi

      Pentru ca vreau sa înțeleg conceptul explicat de catre cunoscatori.

    • Cristian Retegan

      Întotdeauna mi-au plăcut poveștile marketingului de Guerilla.

      Îmi deschid un business, mă ocup de o parte din planul de promovare/concept/brand management și sunt sigur că-mi va fi utilă prezența la această conferință dacă roata norocului nu-mi va juca feste :)

      Succes!

Leave a Reply

Your email address will not be published.