Nu cred într-o formulă a succesului. Definiția succesului în marketing online pentru un specialist poate fi total diferită de cea a unui antreprenor.

Fac un sondaj.

Lasă un comentariu cu ce înseamnă pentru tine succesul în Marketing Online. Sunt curios dacă putem găsi un numitor comun, sau mai multe grupuri omogene de persoane cu același tip de păreri.

Unul dintre comentarii va fi premiat prin tragere la sorți cu un loc la seminarul lui Jack Canfield – Principiile succesului care va avea loc în 10 martie în Cluj-Napoca.* Câștigătorul îl voi desemna vineri (25.02.2016), la ora 18. Până atunci te poți înscrie în concurs. Accept maxim 3 comentarii pertinente / persoană. Orice comentarii pe care nu le consider relevante sau la subiect, le voi descalifica sau șterge.

Indiferent dacă dorești să participi sau nu în concurs, lăsă comentariul tău. Chiar mă intersează cum vezi succesul în Marketing Online. :)

*Dacă oricum vrei să participi la seminar, poți folosi codul CBR20 pentru a primi un discount de 20% (prețurile încep de la 99 euro + TVA).

Update

Felicitări Ramona! Ai câștigat biletul la evenimentul lui Jack Canfield.

https://youtu.be/c-_PvW1W4XI

 


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

    6 replies to "Concurs: Cum definești succesul în Marketing Online?"

    • Emilia B.Maghiar

      Pentru mine si firma mea succesul in marketingul online se defineste prin atingerea targetului stabilit. De exemplu, daca doresc leaduri si reusesc sa ating targetul stabilit pe o anumita perioada de timp, acest lucru devine un succes. Intotdeauna stabilesc tinte, iar daca reusesc sa le ating consider ca este un succes.

    • Vasile Anton

      Succesul în marketing online, din punctul meu de vedere, este în funcție de scopul acțiunii:
      – pentru firmele de vânzări – succesul s-ar putea traduce în nr de leaduri, accesări și produse vândute;
      – pentru firmele sociale – succesul s-ar putea traduce în numărul de acțiuni de susținere , încurajare și contribuții la acțiunea socială;
      – pentru persoane publice – succesul în marketing online ar fi dat de vizibilitate, nr de like-uri, share-uri etc;
      iar exemplele ar putea continua.

      Toate acestea, din fericire, pot fi monitorizate, cuantificate și îmbunătățite.

    • Ramona G.

      „Success (the opposite of failure) is the status of having achieved and accomplished an aim or objective. Being successful means the achievement of desired visions and planned goals.”
      Așadar, pentru mine, succesul în Online Marketing, ca și specialist, înseamnă să îmi ating obiectivele setate indiferent daca e vorba despre o anumită campanie sau de un anumit client.

      • Calin Biris

        Felicitări Ramona! Ai câștigat biletul la evenimentul lui Jack Canfield.
        Mulțumesc tuturor pentru comentarii!

    • Dragos

      Călin,

      Oare marketingul asta online nu presupune și citarea pozelor fotografiilor folosite la publicarea diverselor articole? Urmaresc blogul tău de ceva vreme și până acum nu mi-a sărit in ochi un asemenea demers deontologic sănătos, mai ales că dorești să te identifici ca un promotor/teoretician/expert al marketingului online. Dacă cumva ai menționat sursele pozelor folosite sau ai drepturi comerciale de folosire și modificare a acestor poze atunci acceptă-mi anticipat scuzele.
      Toate cele bune !

      • Calin

        Mulțumesc de comentariu. Din păcate nu cunosc sursa acestei poze. A fost replicată de atâtea ori pe internet încât nu știu pe cine să citez. Toate celelalte imagini folosite pe blog sunt cumpărate de pe site-uri de stock photos sau de pe site-uri care le oferă gratuit, cu drepturi de a fi modificate sau a fi folosite în scop comercial (deci nu sunt obligat să menționez sursa lor).

Leave a Reply

Your email address will not be published.