Mega Image a ajuns de curând și în Cluj-Napoca, iar în perioada următoare au o promoție la setul de cuțite vivo de la Villeroy & Boch Group, ofertă exclusiv locală. În continuare vreau să-ți prezint un tip de reclamă pe Facebook pe care eu aș folosi-o pentru promovarea ofertei.

reclama facebook pentru mega image

Reclamele de tip Store Visits îți permit să comunici cu utilizatorii de pe Facebook care sunt în perimetrul magazinelor. Acest tip de comunicare cred că este puțin utilizată de către companii, deși ar putea să le ajute puternic pentru creșterea notorietății locale a magazinelor / reprezentanțelor / sediilor / sucursalelor.

Pentru Mega Image, care au 2 magazine în Cluj-Napoca, unul în Mihai Viteazu și unul în Platinia, aș face o campanie prin care să promovez oferta vivo exact către cei care locuiesc în perimetrul magazinelor. Sunt șanse mai mari ca persoanele din zonă să cumpere produse la Mega Image și să adune puncte pentru promoție.

Genul acesta de campanii le-aș mai face și pentru:

  • bănci;
  • restaurante;
  • săli de sport sau fitness;
  • saloane de înfrumusețare / frizerii;
  • spălătorii auto;
  • service-uri auto;

Detalii despre cum se setează astfel de campanii prezint pas cu pas într-una din lecțiile video din primul modul Magnet din Online Mastery.

Dacă ești din Cluj, îți doresc mult spor la adunat punctele bonus la promoția Mega Image! Cuțitele sunt foarte bune, iar reducerea de preț este substanțială.


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.