Cluj Innovation Days 2015

Ofer 4 invitații de participare la Cluj Innovation Days 2015, însă înainte de a afla cum poți câștiga una dintre aceste invitații, vezi de ce merită să participi.

1. În cele două zile de eveniment (19-20 martie), vei avea parte de prezentări ținute de către speakeri naționali și internaționali de la Oracle, Telekom, Google, Comisia Europeană sau Microsoft. Vezi întreaga listă de companii și speakeri.

2. Subiectele abordate sunt în special despre business,inovație, colaborare, afaceri internaționale și IT. Ținând cont de greutatea speakerilor, cred că se vor discuta subiecte importante de strategie la nivel regional, național și european. De asemenea, mă aștept să se prezinte tendințe tehnologice și de business care merită exploatate în perioada aceasta.

3. Cluj Innovation Days reprezintă o oportunitate bună de networking cu reprezentați ai mediului de business, IT, academic, cercetării și cel al start-up-urilor din Cluj.

Dacă dorești să câștigi una dintre cele 4 invitații, tot ce trebuie să faci este să lași un comentariu în care să spui o inovație la care te aștepți anul acesta (din orice domeniu). Primele 4 comentarii vor fi premiate. Baftă!

 


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

    5 replies to "Câștigă o invitație la Cluj Innovation Days 2015"

Leave a Reply

Your email address will not be published.