Jocul infinit reprezintă un mod de gândire. Orice lider ar fi important să vadă implicațiile acțiunilor sale dincolo de un trimestru sau un an. Simon Sinek reușește să prezinte în cartea sa ce presupune o abordare pe termen lung în business cu focus pe viziune, clienți și echipă, în schimbul orientării pe cifre de vanitate precum cotă de piață, profit sau vânzări.

Din perspectiva unui marketer, lectura a fost pentru mine o declarație de dragoste pentru ceea ce ar trebui să însemne marketingul: orientarea spre clienți. Ghidarea după o viziune infinită (cu impact pozitiv) ar trebui să devină mantra companiilor, iar această carte este o pledoarie în susținerea acestei cauze.

Pe lângă aceste idei, în Jocul infinit se mai discută și despre competiție, etică și pivotarea în business. Despre pivotare am vorbit și eu în acest episod de podcast despre redefinirea ofertei.

Deși nu vei descoperi în carte instrumente de lucru pe care să le folosești în munca de zi cu zi, schimbarea de perspectivă pe care o propune cartea îți va putea redefini modul în care vezi afacerile și cum prioritizezi acțiunile.

Uite un scurt discurs al autorului în care explică de ce un business este un joc infinit.

Iar în clipul de mai jos sunt cele 5 practici pe care le explică Simon Sinek în cartea Jocul infinit

În concluzie, consider că Jocul infinit de Simon Sinek este o carte de leadership care merită citită de toți antreprenorii sau top managerii. Ajută la clarificarea viziunii și a priorităților în business. Cumpără cartea de pe Carturesti.ro.


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș fondatorul Online Mastery, cursul online de la A la Z despre Marketing Online, și al podcastului Antrenamentul de marketing. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În timpul liber se implică ca voluntar și în organizații precum Romanian Business Leaders, AIESEC și IAA. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

    1 Response to "Jocul infinit de Simon Sinek – recenzie de carte"

Leave a Reply

Your email address will not be published.