Untold 2016 – bune și rele, după prima zi

By 05/08/2016Evenimente
Untold

Primul lucru care îmi vine în minte când mă gândesc la Untold după prima zi este “good job”. Se vede clar o evoluție față de anul trecut. Am fost surprins să văd chiar de joi tot stadionul plin ochi de untoldiști* și festivalieri. Nu mă așteptam la asta. Alte lucruri care mi-au plăcut și merită menționate sunt:

  • Lineup de artiști foarte buni chiar din prima zi.
  • Tiesto s-a ridicat aproape la nivelul show-ului făcut Armin van Buuren anul trecut, deși a interacționat foarte puțin cu publicul, lucru care nu mi-a plăcut.
  • Jocul de lumini la scena Ursus mi se pare mult mai bun față de cel de anul trecut.
  • Diversitate mai mare de comercianți la zona de mâncare.
  • Scenele arată mult mai bine ca anul trecut.
  • Locurile de selfie-uri s-au înmulțit. Mai multe statuete, oglinzi, litere volumetrice etc.
  • Comercianții au mai multe fotolii pară și hamace.
  • Aplicația de mobil este ușor de folosit și bine structurată.
  • Organizatorii au ținut cont de sugestii. Anul trecut le reproșam că nu au avut o imagine unitară în comunicare și design. Anul acesta au reușit să facă ceva coerent.
  • Foarte faine pozele 360 de pe Facebook-ul lor.

 
Lucruri care se pot îmbunătății:

  • Mai multe corturi de băutură cu mai mult personal, mai multe cashpoint-uri, mai multe toalete, chiar și mai mulți comercianți de mâncare… mai mult orice. Numărul de participanți a crescut față de anul trecut și de data aceasta am prins cozi peste cozi peste tot.
  • Un MC la scena Untold care să întrețină/anime atmosfera și să prezinte momentele.
  • Aplicația de mobil a dat rateuri. Trimitea push notifications cu anunțarea artiștilor la o oră jumătate după cei ei și-au terminat show-ul. Sau unele puncte de pe harta din aplicație nu sunt defapt unde sunt prezentate.
  • Să dea viață personajelor. Este fain personajul cu glugă. Mi-ar fi plăcut să văd mai multe activări cu el. :)

Per general, le-a ieșit bine și anul acesta. Să vedem cum vor fi și zilele următoare. Ne vedem acolo! ;)

P.S. vezi video-ul oficial al primei zile

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de prezentări și workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply