Nu ne putem supăra pe David Guetta #UntoldFestival

By 03/08/2015Evenimente
David Guetta Untold

Sursă poză: Dan Tautan, Untold Festival

Probabil cel mai așteptat artist al Untold Festival a fost David Guetta. Nu ne putem supăra pe el pentru că: a venit, a făcut spectacol, a avut un setlist bun, a interacționat cu publicul, a livrat artificiile de final și a făcut poze cu iPhone-ul. Cu toate acestea, țin minte cum mă uitam din public pe ecrane și aveam un sentiment că în fața mea era un DJ care a venit să-și facă treaba și atât. Nimic mai mult.

Nu mă pot supăra pe el. La câte concerte a fost DJ probabil îi este greu să se simtă special la fiecare dintre ele. Să facă ceva nou și diferit în fiecare spectacol.

Cu toate acestea, Armin van Buuren a fost nebun, a fost geniu, a fost extraordinar. După 30 de min de mixat peste programul celor de la Radio Killer, mi-am dat seama că el va încheia seara. A făcut acest lucru abia la 5 dimineața. Față de David Guetta, am văzut în atitudinea lui că vrea să facă o seară excepțională și a reușit. A știut să comunice cu publicul, s-a implicat emoțional, a lansat o piesă nouă și a livrat peste așteptări. Good job!

Alte lucruri despre Untold Festival

  1. Felicitări tuturor brandurilor mari pentru acțiunile de la fața locului. Toate au contribuit la succesul și experiența unică a evenimentului. Citește pe blogul lui Robi despre cum s-au activat brandurile: partea întâi și partea a doua.
  2. Felicitări Banca Transilvania pentru sistemul de plată implementat. Servirea a mers rapid și am putut să ne bucurăm de spectacol, mai mult decât să stăm la cozi.
  3. În zilele festivalului traficul din Cluj mi s-a părut mai lejer decât mă așteptam. Poate mai liber decât în unele zile de lucru.

În final, doresc să transmit felicitări organizatorilor. A fost o primă ediție peste așteptări.
La cât mai multe!

P.S. pozele cu iPhone-ul lui Guetta n-au fost întâmplătoare. Eu cred că are o înțelegere cu brandul Apple.

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, programul de la A la Z despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de prezentări și workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
Online Mastery

Leave a Reply