Facebook dă o nouă lovitură lui Youtube

Îți spuneam într-un articol anterior că Youtube pierde lupta cu Facebook cu privire la conținutul video. Brandurile au început să-și urce videourile direct pe Facebook pentru că văd reacții mai puternice, mai multe vizualizări și share-uri.

Ei bine, zilele trecute am primit un email din partea Facebook for business în care mă încuraja să urc materialele video direct în platformă, descurajând alte metode de upload & share. Practic mi-a spus pe față, urcă la noi videourile pentru că nu ne place concureța, iar pentru asta ai 30% mai multe vizualizări și imagini de prezentare a videourilor de 11 ori mai mari.

Facebook video versus Youtube

Așadar, nu mai sunt dubii că ar trebui să începi să urci mai mult conținut video direct pe Facebook.

În 8 mai am să fiu speaker în cadrul conferinței de eCommerce TeCOMM București. Acolo voi vorbi despre campanii de publicitate video atât pe Facebook cât și pe Youtube. Dacă te interesează subiectul, ne vedem acolo. ;)

Online Mastery

2 Comments

Leave a Reply