De ce vor participa 2.000 de pasionați de IT la Techsylvania?

Techsylvania

Conferința Techsylvania reușește de 5 ani să adune mii de pasionați de IT și startup-uri. Anul acesta, între 9 și 12 iunie, sunt așteptați 2.000 de participanți la Casa de Cultură a Studenților din Cluj-Napoca pentru a lua parte la hackhaton, la conferință, la sesiunea de pitch-uri de la Startup Avalanche, cât și la evenimentele satelit despre inteligența artificială sau digital health.

În premieră în România, pe scena conferinței vor urca oameni-cheie de la companii precum Waze, Alibaba, Intercom și Lego. 

Fiindcă sunt interesat mai tare de partea de media și scalare de afaceri, vreau să-i văd în special pe următorii speakeri:

  •  Di-Ann Eisnor (Director de creștere la Waze și Membru al board-ului la Meetup)
  •  Matt Michelsen (Partener la Passport Capital). Acesta a lucrat cu Nelson Mandela, Lady Gaga și Joe Lonsdale, dar a colaborat și cu Google, Twitter, Facebook, Coca-Cola, Nike și Uber.
  • John Biggs (Autor la TechCrunch)
  • Katherine Manderfield (Director al strategiei de conținut la  The New York Times )
  • Yossi Vardi (Angel Investor)
  • Sergiu Biriș (fratele meu, Fondator și CEO Zonga)
  • Florin Talpeș (Fondator și CEO Bitdefender)
  • Anda Gânscă (CEO și Co-Fondador Knotch)

Aici poți vedea 👉 lista cu toți speakerii.

Motivul pentru care cred că Tecsylvania reușește să adune un număr așa mare de participanți este pentru că aduce sub aceeași umbrelă investitori, speakeri din startup-uri de succes și din presa internațională, cât și pasionați de IT care vor să dea lovitura cu următorul unicorn.

Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să participi și tu la conferință, folosește codul CalinBirisTech la 👉 înscriere pe site și vei obține un discount de 15%.

Ne vedem la Techsylvania! 😉

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, programul de la A la Z despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de prezentări și workshopuri, pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Online Mastery

Leave a Reply