Cum să trimiți și mai mult trafic pe site folosind Social Media

mai mult trafic pe site

Rețelele sociale sunt utile pentru loializarea clienților unei companii, pentru poziționarea în mintea consumatorilor, sau pentru a vinde. Indiferent de scopul comunicării, cel mai bine este să avem toată atenția fanilor pe website-ul/blog-ul nostru, unde controlăm experiența și unde putem face vânzarea.

Dacă vrem să rămânem actuali (fresh) în mintea clienților din Social Media este important să comunicăm frecvent și să interacționăm cu aceștia.

Pentru promovarea de mesaje noi pe SM, avem două variante:

  1. să creăm noi conținutul;
  2. să dăm share la materiale deja create de către alții.

Dacă realizăm noi conținutul, este mai ușor ca tot traficul generat din comunicare să-l trimitem către website-ul/blog-ul nostru. În schimb, dacă dăm share la articolele altor website-uri în general nu mai beneficiem de traficul trimis.

Veste bună!

Am descoperit o platformă online care face un lucru atât de simplu și de impact, încât îmi este ciudă că nu m-am gândit eu mai repede la o astfel de soluție.

Snip.ly este un instrument de marketing care transformă fiecare articol la care-i dăm share într-un instrument de generare trafic către website-ul/blog-ul propriu.

Cu ajutorul la această platformă putem insera pe orice website, fără acordul proprietarului website-ului la care dăm share, un pop-up propriu cu call-to-action. Acest lucru ne ajută să profităm de articolele altora pe care noi le promovăm pe canalele sociale, pentru a genera vizite pe site-ul companiei/brand-ului pe care-l gestionăm.

Spre exemplu, am creat un link special către IQads, cu un pop-up care promovează agenția Loopaa. Vezi mai jos cât de ușor arată configurarea link-ului.

creare link sniply

Pentru fiecare link creat primești și statistici relevante.

statistici sniply

Platforma este gratuită până la 1.000 de click-uri pe lună, iar pachetele contra cost le găsești aici.

Acum, de fiecare dată când vrem să promovăm articolele altora pe canalele proprii de Social Media, putem trimite și trafic pe website-ul propriu sau al companiei în numele căreia comunicăm. Snip.ly mi se pare o soluție foarte bună și la îndemâna oricui.

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, programul de la A la Z despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de prezentări și workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
Online Mastery

7 Comments

  • Adel says:

    Pare sa fie foarte valoros tool-ul asta!

    Multumesc, Calin. :)

  • Pai si cum se split-uieste traficul? Chiar nu-mi pica fisa… Ai oferit mai multe detalii fata de “altii” si chiar mi se pare o idee geniala snip.ly, dar totusi, cum se imparte traficul?

  • Copil Bun says:

    Buna. De exemplu daca cineva vrea sa promoveze un site oarecare, ca beksi.ro, are niste tablouri pictate … cum procedeaza? Trebuie sa isi instaleze ceva sau direct online? Am vazut ca este si contra cost. Practic da share la Sniply si pleaca un pop up cu beksi.ro pe pagina cui?! Scuze dar chiar nu am inteles. Oricum, voi incerca maine, sa vad cu ce se mananca ;)

  • Mihaela says:

    Ms pentru articol! Snip.ly este intr-adevar un instrument foarte util atunci cand vrem sa ne promovam folosind continut de pe alte site-uri.

Leave a Reply