Cum poți ajunge cel mai bun în domeniul tău?

Acum 2 ani am participat la crosul de 6 km din cadrul Maratonului Internațional Cluj-Napoca. După doar 3 km din cursă simțeam că inima îmi bate atât de tare încât dacă mai alergam urma să leșin. M-am oprit și am renunțat la cursă. Mi-a luat 15 minute să revin la pulsul normal. Deși o alergare atât de ușoară n-ar trebui să ceară un efort atât de mare, lipsa de antrenament m-a dus la acea nereușită.

Acea alergare a fost o lecție bună. De atunci îmi amintesc mereu că orice top performer din domeniul său are mii de ore de antrenament în spate și multă muncă practică pentru a obține rezultatele sale remarcabile. Dacă vrei să ajungi cel mai bun în domeniul tău, sau să ai rezultate peste medie, este nevoie de pregătire teoretică, dar și foarte multă practică.

Spre exemplu, uite cum se antrenează înainte de meciuri MVP-ul (Most Valuable Player) din 2015 din NBA – Stephen Curry.

De asemenea, pentru a putea pregăti în Marketing Online alți specialiști și antreprenori, zi de zi exersez și pun în practică cele predate: fac campanii, strategii și comunicare online pentru clienții agenției Loopaa.

Dacă vrei să ajungi cel mai bun în domeniul tău, îți recomand să începi cu următoarele 3 lucruri:

  1. Notează-ți în ce domeniu vrei să performezi, cum înveți în acel domeniu și cât de des exersezi.
  2. Compară-te cu persoana care îți este exemplu sau competitor.
  3. Fă-ți un plan de exerciții și practică, cu ajutorul căruia să obții rezultate mai bune de la o lună la alta.

Dacă nu ai suficient timp pentru mai multe exerciții și practică pentru domeniul prioritar, te va ajuta să-ți reevaluezi modul în care îți investești timpul în alte domenii mai puțin importante și să îți ajustezi planul.

În final, vreau să-i felicit pe colegii din Loopaa care azi au terminat cu brio cursa de la Crosul Companiilor!

P.S. “Secretul” pentru a ajunge cel mai bun prin exerciții și obiceiuri sănătoase nu mai este un secret încă de pe vremea lui Aristotel.

Exercitiu si performanta

P.S. 2. Aici poți să citești un alt articol despre importanța pregătirii în business

Credit foto: quotefancy.com

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, programul de la A la Z despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de prezentări și workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Online Mastery

Leave a Reply