Un plan de marketing online ar trebui să conțină:

  1. Analiză
  2. Obiective
  3. Strategii
  4. Tactici
  5. Buget
  6. Plan de implementare
  7. Evaluare și control

Cel mai ușor este să se facă doar o mică părticică din plan (ex: postat pe Facebook zilnic), însă cheia succesului în online cred că consta defapt într-o planificare corectă pe termen lung.

Secretul este că pentru fiecare din cele 7 puncte de mai sus există instrumente online și offline care pot ajuta specialistul de marketing să își facă treaba fără bătăi de cap, dacă știe cum și pentru ce să le folosească. Mie mi-a luat patru ani să învăț să le folosesc și încă știu că mai am lucruri pe care vreau să le învăț. Ceea ce este frumos la mediul online este că mereu apar lucruri noi pe care trebuie să le înveți să le folosești, pentru că altfel poți să ajungi să fii depășit de evoluția pieții.

În cadrul programului Online – Negru pe alb, voi prezenta peste 30 de unelte de marketing online și felul în care acestea pot fi folosite pentru atingerea obiectivelor de business ale companiei. Află mai multe despre program.


Călin Biriș
Călin Biriș

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.