logout remote 2

Cum să ieși de la distanță (remote) din contul tău de Gmail, Facebook sau Evernote

By | Resurse utile | No Comments

Astăzi este ziua siguranței pe internet. Cu această ocazie vreau să-ți ofer un scurt tutorial cu privire la cum să ieși (log out) de la distanță (remote) din conturile tale de Gmail, Facebook sau Evernote.

Acest articol te poate ajuta atunci când îți lași telefonul la reparat și uiți să ieși din conturi (așa cum am pățit eu), sau în alte cazuri când intri în contul tău de pe un alt PC decât cel propriu și uiți conturile deschise.

A. Cum să ieși din contul tău de Gmail, în mod remote (de la distanță)

  1. Te duci în My Account
  2. Intri în secțiunea “Device activity & notifications
  3. Dai click pe “Review devices
  4. Selectezi dispozitivul de pe care vrei să faci logout (să ieși din cont) și dai click pe Remove

Sau mai simplu, intri direct aici și dai “Remove” la dispozitivul care te interesează.

logout remotely gmail

 

Dacă dorești să blochezi de tot anumit dispozitive cu Android (ex. telefonul sau tableta) pentru că ți-au fost furate, le poți bloca de aici.

blocare dispozitiv

 

B. Cum să ieși din contul tău de Facebook, în mod remote (de la distanță)

  1. Dai click pe săgetuța din dreapta sussăgetuță
  2. Mergi în pagina de Setări
  3. Accesezi secțiunea de Securitate (sau Security)
  4. Din secțiunea “Unde ești conectat” (“Where You’re Logged In” în engleză) dai click pe “Oprește activitatea” din dreptul dispozitivului de unde vrei să ieși din cont

Read More

3 reclame din care poți învăța ceva util despre viață

By | Inspiraţional | No Comments

Îmi plac reclamele. Lucrez în publicitate, deci este normal. Însă nu toate sunt reușite. De asemenea, nu toate mi se adresează ca și om din publicul lor țintă. Însă, când găsesc reclame care “mă mișcă”, le dau mai departe.

În acest articol am 3 lecții de viață, învățate din reclame, pe care vreau să ți le spun.

Lecția 1: Cum să câștigi 45 minute pentru lucruri cu adevărat importante

Toate știrile și noutățile despre celebrități, în majoritatea cazurilor, nu-ți oferă extra valoare, nu te învață nimic util și nu câștigi nimic dacă ești la curent cu ele. Oprește-te din a urmări știri mondene și vei economisi cel puțin 45 de minute pe zi pe care să le investești în sport, timp cu familia și prietenii, cursuri online, meditație etc.

Uite un alt video care explică de ce ar trebui să îți umpli timpul mai întâi cu lucruri importante.

 

Lecția 2: Cum să ajungi acolo unde îți dorești

În fiecare zi ne pregătim pentru ziua de mâine, iar mâine când ajungem ACOLO, ne gândim deja la alt ACOLO spre care vrem să ne îndreptăm. Când simțim cu adevărat că am ajuns la destinație? Atunci când facem ceea ce ne place și ne bucurăm de ziua de azi. Este o chestiune de atitudine.

Lecția 3: cum să-ți iubești aproapele

Atunci când realizăm cât de mult ne asemănăm, diferențele dispar.

Ca marketer am rolul de a segmenta oamenii, când fac comunicare. Însă, când nu vorbim de marketing, în relațiile interumane segmentarea ne dezbină.

Care dintre cele 3 reclame ți-a plăcut cel mai mult? De ce?

Marketing 4 IT 2017

Linkedin, eJobs și Bestjobs pe aceeași scenă la Marketing 4 IT, 23 Februarie, Cluj-Napoca

By | Evenimente | No Comments

Ediția a doua a Marketing 4 IT, singura conferință de Marketing din România, dedicată industriei de IT, va fi concentrată pe 2 teme principale: Employer Branding și Product Marketing.

Specialiști de top din companii de IT renumite vor dezvălui trucuri din spatele cortinei despre cum poți dezvolta un brand de angajator puternic sau cum poți lansa produse IT și jocuri la nivel internațional.

Principalii 3 jucători din piața de recrutări online vor fi pe aceeași scenă la Marketing 4 IT 2017: Linkedin, eJobs și Bestjobs. Primul panel al conferinței este de neratat pentru orice specialist de HR din România.

Al doilea panel va fi despre cele mai bune practici în Product Marketing. Vom avea alături pe Anca Bundaru de la BitDefender, Dan Ionuț Tănăsescu de la Ubisoft, Mircea Vădan de la MVP Academy și pe Gabriel Dombri de la Tapptitude.

Conferința va continua cu un keynote al Laurei Gregg de la Linkedin despre cum influențează Marketingul Online brand-ul de angajator al companiilor de IT.

După prânz, poți afla sfaturi practice despre cum să planifici o campanie de comunicare a unui produs de IT, cum să faci Product Marketing de la A la Z, cum să colaborezi cu o agenție de HR sau cum să dezvolți imaginea de angajator prin dezvoltarea relației cu proprii colegi.

Ultimele zile de Early Bird

Cea de-a doua ediție a conferinței MK4IT va avea loc în 23 februarie la Impact Hub Cluj-Napoca, iar accesul se face pe bază de bilet. Până la finalul lunii ianuarie, poți achiziționa bilete în sistem Early Bird, la prețul de 59 euro + TVA. Înscrie-te acum.

Sponsori eveniment:

Garmin, Evolution HCC, Tapptitude

Parteneri Eveniment:

ClujlifeIAA YP ClujJCI ClujCluj.comInside ClujClujuPRwaveTechsylvaniadeCluj.roMeetMagentoAzimut Happy Employees, AV Media, Cheerup, A&I Consulting, Cluj Startup Weekend, I Like Cluj

Bloggeri oficiali:

Bogdan AnghelinaDoru Șupeală

aparat gillette de barbierit

Clipurile video ajutătoare funcționează. Cum m-a convins Gillette să cumpăr un aparat nou

By | Insights | No Comments

Dacă te-ai îndoit vreodată că a produce clipuri video ajutătoare și a le posta online are impact asupra vânzărilor, în acest articol vreau să-ți arăt un caz care să te facă să te răzgândești. 

După Crăciun am început să-mi las barbă. Mi-a plăcut noul look, însă nu știam ce presupune îngrijirea acesteia. Deja mă gândeam că va trebui să-mi cumpăr un aparat profesionist.

După revelion, era timpul să-mi aranjez barba. Înainte să-mi întreb prietenii, am decis că mă voi uita la tutoriale pe Youtube. Când am căutat “how to trim your beard” printre primele rezultate am găsit și un clip de la Gillette. Mi-a plăcut. A fost scurt, la obiect și a prezentat un aparat care se pare că te ajută cu tot ce ai nevoie pentru întreținerea bărbii. La clipurile video similare a fost un al doilea clip, tot de la Gillette, tot cu același aparat, dar pentru întreținerea look-ului de barba scurtă de câteva zile. De asemenea, mi-a plăcut și într-un final m-a convins să-mi cumpăr aparatul.

L-am căutat pe site-ul Gillette international și în vreo 2 magazine online și nu l-am găsit (deși erau alte aprate Gillette). M-am gândit că o fi un produs nou, care încă nu a ajuns la noi sau nu se vinde online. Zilele următoare am avut drum prin Auchan. Din curiozitate, m-am uitat la raionul de aparate de ras și spre surprinderea mea am găsit aparatul din tutoriale. L-am pus în coș și l-am cumpărat. Din păcate, la casa de marcat nu m-a întâmpinat nici un pop-up cu 5% reducere, doar eram în offline. :))

În concluzie, cele două clipuri tutoriale de mai jos m-au convins să cumpăr aparatul. Deși vânzarea se va atribui Auchan-ului, clipurile au avut influența cea mai mare. Sunt greu de măsurat astfel de procese de vânzare omnichannel, însă în cazul meu am demonstrat că acest clipuri ajutătoare funcționează și aduc vânzări, chiar dacă în mod indirect.

Tu ți-ai cumpărat un produs după ce ai văzut clipuri ajutătoare? Ce produs, sau produse?

Ce faci prima oară când vrei să cumperi ceva nou? Întrebi prietenii, te uiți pe site-ul producătorului, cauți detalii într-un magazin online, cauți tutoriale, te uiți pe comparatoare?

Spor la cumpărături!