Cum contribuie tehnologia la crearea experientei de brand

[Guest post] Cum contribuie tehnologia în conceptul de Brand Experience

By | Marketing, Tehnologie | No Comments

Așteptările oamenilor cresc de la o zi la alta, iar modul în care fiecare brand interacționează cu proprii clienți se are legătură cu expereința pe care o oferă. Tehnologia avansată și fructificarea oportunităților acesteia devine provocarea principală a oamenilor de marketing în procesul de creare al experienței unice de brand.

În fiecare zi auzim despre noi revelații și noi tehnologii care apar pe piață, soft-uri și device-uri care pot contribui la dezvoltarea relațiilor cu potențialii clienți. Însă cel mai important lucru este înțelegerea acestor tehnologii și a modului în care pot contribui în crearea unei experiențe.

Când vorbim despre Brand Expereience ne referim la modul în care oamenii reacționează la interacțiunea cu brandul, la ceea se simt, trăiesc și gândesc. Interesant este faptul că această experiență se manifestă diferit pentru fiecare din noi, iar ceea ce oferi trebuie sa fie adaptabil nevoilor și așteptărilor diferitelor categorii de clienți. Read More

cea mai buna ora sa pornesti la drum lung

Cea mai bună oră să pornești cu mașina la drum lung prin România

By | Diverse | No Comments

Poate și tu te-ai întrebat când este cel mai bine să pornești la drum lung cu mașina prin România. Dacă nu ai copii și poți să pornești la orice oră, îți spun ce am descoperit eu.

Deseori călătoresc cu mașina între județe (drumuri lungi de 2-3 ore) sau merg pe ruta Cluj – București. Fiind o persoană căreia nu-i place să piardă vremea pe drumuri, prefer să conduc la orele cu traficul cel mai scăzut.

Am experimentat mai multe ore de plecare și am observat că în timpul zilei, între orele 7 și 20, este cel mai nepotrivit să pornesc. Atunci sunt în trafic toți șoferii care merg sau vin de la serviciu, de la grădiniță, de la școală, sau transportă marfa spre alte orașe sau țări. Read More

carti audio gratuite

Ascultă gratuit și legal cărți audio de marketing și business în valoare de peste 1000 de lei

By | Cărți | 4 Comments

În acest articol vreau să-ți recomand cărți audio de marketing și business pe care eu le-am ascultat și care mi-au oferit noi perspective. Valoarea lor este de peste 1000 de lei, dar tu le poți asculta gratuit dacă parcurgi pașii de mai jos.

Eu asociez cititul unei cărți cu instalarea unei noi aplicații în creier la care mă pot întoarce mereu pentru a mă ajuta în diferite situații. Din acest motiv cred că cei care iubesc cititul sau care și-au făcut un obicei din a citi, au “sisteme de operare” mai performante care funcționează mai repede și returnează rezultate mai bune. Read More

Experiență în marketing online

14 metode prin care să câștigi experiență în marketing online atunci când începi de la zero

By | Marketing | No Comments

Dacă te întrebi cum să te angajezi în marketing online dacă nu ai experiență, am 14 soluții pentru tine. În majoritatea cazurilor companiile caută candidați cu experiență, însă cum poți dobândi experiență dacă nu te angajează nimeni?

Dacă ești marketer, sau vrei să ajungi unul, trebuie să te consideri ca pe un produs pe care vrei să-l lansezi pe piața joburilor. Ce are nevoie acest produs pentru a câștiga cel puțin o vânzare, respectiv un job? Trebuie să fie competitiv, iar asta poate însemna ca tu să ai un CV mai puternic decât alți competitori care aplică la aceleași joburi ca tine.

Vezi mai jos 14 metode prin care poți să câștigi experiență de marketing online și cum să ai un CV de invidiat, chiar dacă începi de la zero. Cu cât o tactică este mai greu de accesat și urmat, cu atât va conta mai mult la CV. Am notat dificultatea fiecărei metode pe o scară de la 1 la 10 în funcție de timpul pe care trebuie să-l dedici, greutatea cu care poți accesa oportunități de acel fel și nivelul de cunoștințe de care ai nevoie.  Read More