Cum să folosești hashtag-urile: 5 sfaturi utile încât să nu te faci de rușine

By | Marketing, Social Media | 18 Comments

facepalm hashtag
Hastag-urile au devenit foarte populare, iar în consecință observ că sunt folosite greșit de către multă lume, inclusiv de către unii specialiști de marketing și business. Am scris acest articol pentru că mi-ar plăcea să văd mai multe postări cu hashtag-uri relevante și mai puține mesaje cu diez (#) înaintea tuturor cuvintelor dintr-o propoziție.

La ce se folosesc hashtag-urile

Un hashtag are un singur rol: să grupeze toate mesajele de pe un anumit subiect într-o singură căutare, asemenea unei categorii de blog. 

Practic, se crează ca o categorie a cuvântului din #hashtag. Astfel, dacă te interesează să urmărești pe Facebook postările care se scriu despre o campanie, un eveniment precum Untold Festival sau despre un subiect general precum orașul Cluj, atunci când vezi un mesaj care conține #UntoldFestival sau #Cluj, dă click pe hashtag-ul respectiv și ți se va deschide o căutare creată automat de către Facebook unde vei găsi postările și altor persoane care au folosit acel hashtag în mesajele lor. Evident, poți și căuta direct hashtagul de interes în câmpul de căutare Facebook. Vei obține același lucru.

Cea mai mare utilitate a hashtag-urilor este la conferințe. Acolo poți afla opiniile celor din sală, prin a urmări hashtag-ul oficial al evenimentului. Spre exemplu, vezi ce s-a scris pe Twitter despre #BrandMinds2018.

Pentru a încuraja participanții de la o conferință să-și exprime părerile online, unii organizatori proiectează pe un ecran din sală discuțiile de pe Twitter care conţin hashtag-ul oficial al evenimentului. Acest lucru crește interacțiunea la eveniment și vizibilitatea acestuia în rândul utilizatorilor de Twitter.

Fiindcă Instagram nu are categorii, navigarea prin hashtaguri este modalitatea principală prin care poți să descoperi imagini noi despre un anumit subiect (ex. #ViataInCluj). Astfel, utilizatorii de Instagram folosesc cel puțin un hashtag în descrierea imaginilor pe care le postează, pentru a fi mai ușor de găsit. De asemenea, poți da Follow la un hashtag pe Instagram încât să vezi în aplicație postările noi despre acel subiect, chiar dacă nu urmărești persoanele care fac postările.

5 sfaturi despre folosirea hashtag-urilor

1. În postările tale de pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, Google+, Twitter etc.) folosește doar hashtag-uri care definesc categoria sau categoriile din care face parte postarea ta. Cuvintele de legătură #și #în #la etc. nu definesc categorii, nici nu au căutări relevante în care ai vrea să-ți încadrezi postările, deci nu mai pune diez în fața lor!
Read More

brand minds 2018 sold out

Cum a fost Brand Minds 2018: informații utile și emoții

By | Evenimente, Inspiraţional | One Comment

Discursul lui Seth Godin este metafora perfectă pentru ce a însemnat Brand Minds 2018 – “Uniting The Business World”.

Întâi, imaginează-ți Sala Palatului plină ochi. Trei mii de participanți, profesioniști și antreprenori, au așteptat autorii preferați de business să urce pe scenă. A fost un vibe pozitiv în aer.

„Mindset is important, but what about Heartset?” Robin Sharma

Robin Sharma a deschis evenimentul cu un discurs parcă șoptit, dar cu intonație. Fiecare vorbă pe care o spunea am simțit că era transmisă ca și cum dezvăluia secretele lumii. Deși informațiile au fost generale, multe citate și mini povești, modul de prezentare a lor a reușit să treacă dincolo de rațional. A reușit să ajungă la Heartset. Iar acest citat a deschis perfect restul conferinței: „You can’t inspire if you are not inspired”.  Read More

Cluj Innovation Days 2018

Este Clujul orașul inovației al României? Află la Cluj Innovation Days

By | Evenimente | No Comments

Conform primăriei, viziunea Clujului pe termen lung este dezvoltată pe trei factori: Universitate, Inovație și Participare. Poate cel mai reprezentativ eveniment care unește toți acești factori este Cluj Innovation Days (24-25 Mai).

A 5-a ediţie a evenimentului dezbate subiecte legate de digitalizare, industrie, urbanizare şi sustenabilitate, împreună cu reprezentanţi, ai Cluj IT Cluster, Primăriei Cluj-Napoca şi invitaţi de talie naţională şi internaţională.

Sub sloganul “Breaking New Digital Ground!” în cadrul conferinței se vor dezbate tematicile: Securitatea Cibernetică, Energia Regenerabilă, Robotică, Asistența Medicală Digitală, Comunităţile Smart.  Read More

Techsylvania

De ce vor participa 2.000 de pasionați de IT la Techsylvania?

By | Evenimente | No Comments

Conferința Techsylvania reușește de 5 ani să adune mii de pasionați de IT și startup-uri. Anul acesta, între 9 și 12 iunie, sunt așteptați 2.000 de participanți la Casa de Cultură a Studenților din Cluj-Napoca pentru a lua parte la hackhaton, la conferință, la sesiunea de pitch-uri de la Startup Avalanche, cât și la evenimentele satelit despre inteligența artificială sau digital health.

În premieră în România, pe scena conferinței vor urca oameni-cheie de la companii precum Waze, Alibaba, Intercom și Lego.  Read More