Optimizare YouTube SEO

[Guest post] Cum crești traficul pe YouTube utilizând optimizarea SEO

By | Marketing, Resurse utile | No Comments

Îți dorești ca mai multe persoane să urmărească materialele postate de tine pe YouTube? Ai ajuns în locul potrivit, pentru că rolul acestei postări este să te învețe cum să îți faci publicitate pe propriul canal YouTube cu ajutorul tacticilor SEO.

Primul meu clip postat pe YouTube de abia a atins 200 de vizualizări. Îmi doream foarte mult să cresc audiența pe acest canal, însă din păcate nu știam nici o tactică prin care să fac acest lucru. Am distribuit la început link-ul prin grupuri de Facebook și forumuri, însă nu am avut deloc succes. Dacă ești și tu în aceiași situație sau dacă ai un canal de YouTube și vrei să îl crești, atunci acest articol este pentru tine.

Care este soluția pentru a crește numărul de vizite pe YouTube?

În afară de distribuirea prin grupuri, avem la îndemână optimizarea SEO care funcționează chiar și pentru clipurile YouTube. Partea bună este că e mult mai ușor să ajungi în top folosind un videoclip YouTube. Read More

Cum sa inveti si sa retii informatii pe termen lung

Cum să înveți și să reții informații pe termen lung – 10 recomandări

By | Diverse | 2 Comments

Ai pățit să citești ceva, iar după o zi să nu mai știi ce ai citit? Sau că te-ai uitat pe Facebook, dar după o oră n-ai reținut nimic din ce ai văzut anterior? Mintea are mecanisme interesante prin care uită și ignoră informațiile cărora nu le oferim prea mare atenție și pentru care nu facem efort pentru a le reține.

Fiind pasionat de educație și învățare pe termen lung, am citit articole, am participat la cursuri și am ascultat cărți audio despre învățare. Ținând cont de experiența mea acestea sunt câteva dintre lucrurile pe care ți le recomand și pe care le poți face pentru a reține informații pe termen lung:

  1. Folosește mai multe formate de conținut (text, video, audio, senzorial) și mai multe surse de materiale pentru învățarea aceluiași subiect.
  2. Sumarizează ce ai învățat: scrie o pagină, realizează o listă, o schemă sau un grafic cu ce ai învățat.
  3. Repetă informația după ce ai aflat-o, fără nici un fel de suport ajutător.
  4. Aplică imediat ceea ce înveți.
  5. Odihnește-te. Unul din rolurile somnului este să ajute creierul să stocheze informații pe termen lung.
  6. Revino la informație în mod frecvent, la anumite distanțe de timp (o săptămână, o lună, 3 luni etc.).
  7. Explică informația la altcineva în scris, în mod oral sau sub o formă de prezentare.
  8. Dezbate subiectele învățate cu cineva cu mai multă experiență și mai multe cunoștințe în domeniu.
  9. Documentează-te cu informații conexe și în profunzime despre ceea ce vrei să ții minte.
  10. Testează-ți cunoștințele după un interval de timp fără a folosi materiale ajutătoare. Mai apoi, verifică-ți rezultatele și reînvață din greșeli.

Vezi și acest clip video pe tema învățării și reținerii informației pe termen lung.

Încearcă să nu te amăgești că este ușor să înveți ceva nou. Deși profesorii sau trainerii vor să facă învățarea cât mai ușoară, reținerea informațiilor pe termen lung necesită efort și exercițiu. Pornește din start cu dorința de a depune efort pentru a învăța și vei avea mai mari șanse să obții ceea ce-ți dorești.

Dacă vrei să asculți o carte audio pe tema învățării, îți recomand Make it stick: The Science of Successful Learning.

Tu ce tehnici de învățare și memorare folosești?

Aplicatia Questo

Cum reușește aplicația Questo să scoată mii de tineri din case

By | Insights | No Comments

Eram în fața cimitirului la ora 20:00 și sute de tineri așteptau împreună cu mine să începem alungarea strigoilor. Se auzeau întrebări și zumzete peste tot “a început?”, “la tine se încarcă?”, “au anunțat că putem începe mai devreme”, “vezi primul indiciu”. Era Halloween, iar aplicația Questo a scos din casă peste 15.000 de tineri din România și Europa pentru a socializa și a-și explora orașele în care locuiesc.

Grupuri de câte 3 sau 5 prieteni umblau pe stradă cu privirea în telefoane dezbătând indiciile și colaborând pentru rezolvarea provocărilor primite în aplicație. Eram și eu cu ei și am simțit că fac parte dintr-o mișcare.

Timp de 2 ore am umblat pe străzile Clujului împreună cu soția mea și am reușit să răspundem cu brio la toate provocările. Am descoperit poveștile statuii Matei Corvin, a Muzeului de farmacie, a Cimitirului Central, a Bilbiotecii Centrale Universitare și a altor puncte turistice. Mi-a plăcut mult experiența și am să mai fac și alte questuri.

Nu am crezut că după isteria Pokemon Go vreo altă aplicație va avea acest efect de a scoate mii de tineri din casă în același timp. Questo a reușit acest lucru. Să-ți faci o idee, participanții din quest-ul de Halloween au parcurs în total peste 45.000 km, suficient cât pentru înconjorul lumii.

Mai multe detalii despre experiența de Halloween, poți afla și din știrea de pe PRO TV.

Aplicația Questo este realizată de patru cofondatori români, iar dacă vrei să încerci și tu un quest, poți descărca aplicația în mod gratuit din Google Play sau Apple Store.

Din punct de vedere al marketingului, mi se pare o idee foarte bună a sponsoriza quest-uri și a scoate tinerii din casă. Este tot mai greu a concura pentru atenția și timpul potențialilor clienți, iar implicarea acestora într-o experiență digitală dar offline poate aduce favorabilitate față de produsele companiei și iubire față de brand.

Tu ai încercat Questo? Cum ți se pare aplicația și ideea proiectului?

Cum scapi de invidia la romani

Cum scapi de invidie – Trăiască Capra vecinului!

By | Inspiraţional | One Comment

Invidia la români și capra vecinului

80% dintre români invidiază situația profesională a unor colegi de serviciu iar 76% invidiază stilul de viață al cunoscuților.

Acestea sunt date din cel mai recent studiu realizat de către GfK, la cererea PressOne. În urma acestui studiu, echipa PressOne a făcut turul la 5 redacții vecine din București cărora le-a oferit câte o capră cu mesajul “Trăiască capra vecinului!”. De asemenea, au făcut și un website manifesto despre invidia la români. Acolo au adăugat și mesaje de mulțumire pentru reușitele vecinilor de la PRO TV, HotNews, Europa FM, Recorder și Times New Roman. Frumos! Jos pălăria! Read More