Yuval Harari autor Sapiens si Homo Deus vine la Brand Minds

Yuval Harari, autorul cărților Sapiens și Homo Deus, vine în România la Brand Minds

By | Evenimente | No Comments

Yuval Noah Harari a devenit foarte cunoscut după ce a reușit să vândă în întreaga lume peste 12 milioane de exemplare din cărțile sale “Sapiens. Scurtă istorie a omenirii“, “Homo Deus. Scurtă istorie a viitorului” și cel mai recent best seller “21 de lectii pentru secolul XXI“.

Veste bună! Yuval Harari vine la Brand Minds 2019

Vei avea ocazia să-l cunoști în persoană pe Yuval Harari și să-i asculți discursul dacă vei participa la conferința Brand Minds din 10 Mai 2019. Înscrie-te folosind codul Biris15 și primești un discount de 15% de la valoarea biletelor. Până la 1 Noiembrie mai poți prinde și oferta Early Bird. Read More

Buget mic de promovare - Marketing 360

De ce un buget mic de promovare face rău afacerii tale

By | Business, Marketing | No Comments

În cadrul evenimentului Marketing 360 un participant ne-a povestit despre situația în care un antreprenor nu voia ⛔, dar nici nu se lăsa convins să investească un buget mai mare în promovare 📢. Din punctul meu de vedere, problema este că nu a înțeles balanța dintre costurile fixe cu serviciile de marketing, bugetul de promovare și câștigurile potențiale.

Atunci când un antreprenor plătește pentru serviciile unui angajat sau ale unei agenții și investești puțin în promovare, câștigul pe care îl va avea din campanii va fi mic în raport cu costurile fixe pe care le are cu realizarea acestora. În schimb, cu cât investește mai mult în bugetul de promovare, costurile fixe rămân aceleași și vor părea mai mici și mai ușor de suportat din veniturile încasate. Read More

Cei care schimbă jocul

Recomandare de carte: Cei care schimbă jocul – Monica Dîrțu & Andreea Roșca

By | Cărți | One Comment

La început anilor ’90, chiar după revoluție, s-a dat startul în România unui joc cu fără prea multe reguli căruia acum îi spunem business. Un val de români cu spirit antreprenorial au început să facă ceea ce se numește “comerț”, însă puțini au reușit să-și dezvolte de la zero afaceri care sunt și în acest moment lideri de piață în fața multinaționalelor.

Autoarele Monica Dîrțu și Andreea Roșca au documentat în cartea Cei care schimbă jocul poveștile de succes a 7 antreprenori (și a „complicilor” acestora) care prin perseverență, curaj și multă dedicare au scris și schimbat jocul afacerilor din ultimii 30 de ani. Read More

Vacanță în Croația

Ghid de vacanță în Croația (Split – Dubrovnik): plaje, atracții turistice de vizitat și prețuri

By | Călătorii | 2 Comments

Vacanța în Croația a intrat pe lista mea de concedii preferate. Pe litoralul croat am avut o combinație perfectă de munte, plajă, mâncare delicioasă cu fructe de mare proaspete, multe locuri istorice de vizitat și activități extra de făcut la tot pasul.

Croația este ideală atât pentru persoane singure sau cupluri (eu am fost împreună cu soția), dar și pentru familii cu copii de orice vârstă. Sunt locuri pentru petreceri, cât și plaje pentru familii sau mai sălbatice.

Dacă ai vizitat Grecia, sau insulele grecești, poți face o comparație. Multe dintre peisaje seamănă cu ce poți vedea în Thassos, însă cultura este diferită, sunt mai puțini turiști români, mai mulți italieni, englezi, nemți, asiatici, apa este puțin mai caldă (așa ni s-a părut nouă) și în plus ai mai multe activități de făcut.

Acest ghid sper să te ajute dacă vrei să faci o viitoare vacanță în Croația.

Monedă locală: Kuna croată.
Peste tot se plătește în kun sau cu cardul. Din păcate nu vei găsi locuri să plătești în euro.

Limbă: croata sună puțin a poloneză, dar dacă nu cunoști limba, este bine să știi că majoritatea ospătarilor sau a ghizilor știu engleză sau italiană.

Plaje: majoritatea sunt cu pietricele, în loc de nisip. Este recomandat să ai pantofi de apă. Apa este limpede, de un albastru puternic. Pe plajele publice se găsesc zone cu șezlonguri și umbrele, dar este și mult loc doar pentru prosoape sau rogojine. Read More