Gabriel Aldea

Gabriel Aldea despre promovarea clujeană și Clujlife Community Conference (CCC)

By | Din Cluj, Evenimente | No Comments

De 5 ani Gabriel Aldea organizează Clujlife Community Conference (CCC) aducând pe scenă și în public principalii reprezentanți ai industriei de evenimente social-culturale din Cluj, cât și profesioniști și antreprenori din domeniul HoReCa de la nivel local. L-am rugat să ne spună câteva cuvinte despre evoluția proiectului și despre mediul clujean de comunicare.

Cum a fost la Clujlife Community Conference și ce ai simțit că s-a schimbat în bine față de edițiile anterioare?

În fiecare an am experimentat la CCC, iar acum, după 5 ediții, este mult mai bine conturat evenimentul și mai clar poziționat cu rolul sau în comunitate. Se observă pe măsură ce trec anii ce potențial are CCC de a ajuta și a crește comunitatea pe măsură ce ea se transformă și își schimbă nevoile. Participanții încep să perceapă evenimentul ca o scenă unde au loc discuții libere despre ce merge bine, ce putem îmbunătăți și unde putem inova în viața socialo-culturalo-artistică a Clujului. A 5-a ediție o consider cea mai bună de până acum, deși fiecare a fost specială în felul ei. Cred că schimbările în bine sunt legate de agendă evenimentului și întregul program al zilei, iar ce am simțit că s-a dezvoltat în timp este încrederea participanților față de ideile cu care vor plecă de la eveniment.

Read More

[Guest post] Textele site-ului: cine și cum ar trebui să le facă?

By | Marketing | No Comments

“Vreau și eu niște din alea… Cum le spune…? Texte!”

La un moment dat, a venit cineva la mine să îi fac un site. Prima mea cerință a fost “OK, alegem o temă / un template pentru WordPress, fac siteul, dar am nevoie de conținut de la care să pornesc”. Și după câteva zile persoana a venit la mine foarte supărată “Uite textul pentru site, e tot aici, dar nu era treaba mea să îl fac, ci treaba ta, ca furnizor de servicii de creare website”. Inițial, am rămas foarte mirat.

În rândurile de mai jos găsești câteva idei despre a scrie texte pentru un website, idei care consider că se pot aplica și furnizării de alte servicii online. Nu profesez în domeniul scrierii de texte, dar am un masterat în Comunicare și Relații Publice și experiență în mediul online de prin 2006. Articolul de față nu se axează nu atât pe ideea “cum scriu textul în sine”, ci pe aceea de “cum să ajung să am un text scris pe site-ul meu, nu neapărat scris de mine”.

Read More

De ce iubesc și urăsc Marketingul Online și cum să ai o relație sănătoasă cu acesta

By | Marketing | No Comments

Mark Twain spunea “găsește un job care îți face plăcere și nu va mai trebui să lucrezi nici o zi din viața ta”. Dacă Job-ul tău este în Marketing Online, atunci sigur vei empatiza cu motivele mele de ce iubesc și detest domeniul. Sunt curios câte dintre motivele mele poți să le bifezi și tu. Lasă un comentariu sub articol cu experiența ta. 😃

De ce iubesc Marketingul Online

Iubesc să am rezultate

Comportamentul consumatorului s-a schimbat odată cu evoluția internetului, iar rolul marketingului este să-l înțeleagă pentru a putea să-l influențeze. Online-ul este canalul potrivit pentru marketing atât acum cât și pentru anii care urmează. Nu spun doar eu acest lucru, ci milioane de români care cumpără în fiecare lună produse de pe internet. Campaniile pe care le fac pentru clienții agenției Loopaa sau pentru proiectele proprii aduc rezultate măsurabile și vizibile, iar acecst lucru îmi dă un sentiment că ceea ce fac are semnificație.

Read More
Brand Minds 2019

Ce câștigi dacă vii la Brand Minds 2019

By | Evenimente | No Comments

Când am ajuns, evenimentul era deja început, holul era gol și eram convins că ratasem discursul lui Robin Sharma. După 2-3 minute de tur al Sălii Palatului am găsit și locurile. Sala era plină-ochi de antreprenori și profesioniști de business care ascultau cu sufletul la gură sfaturile de leadership spuse de Sharma pe un ton aproape șoptit, dar plin de pasiune. Am deschis laptopul și am început să notez fiecare idee. Eram din nou ca la școală, dar de data aceasta luam notițe de la cei mai buni profesori la nivel internațional. Am scris peste 11 pagini pe care le-am transpus în acest articol.

Brand Minds m-a câștigat. Atunci am realizat că sunt doar câteva evenimente de acest fel în România. Am decis că voi face tot posibilul să ajung și la ediția de anul acesta.

Șase dintre cei mai cunoscuți lideri de business și psihologie la nivel mondial vin în România pe 10 Mai 2019

Organizatorii au anunțat agenda evenimentului. Acestea sunt temele discursurilor:

Read More