3 reclame din care poți învăța ceva util despre viață

Îmi plac reclamele. Lucrez în publicitate, deci este normal. Însă nu toate sunt reușite. De asemenea, nu toate mi se adresează ca și om din publicul lor țintă. Însă, când găsesc reclame care “mă mișcă”, le dau mai departe.

În acest articol am 3 lecții de viață, învățate din reclame, pe care vreau să ți le spun.

Lecția 1: Cum să câștigi 45 minute pentru lucruri cu adevărat importante

Toate știrile și noutățile despre celebrități, în majoritatea cazurilor, nu-ți oferă extra valoare, nu te învață nimic util și nu câștigi nimic dacă ești la curent cu ele. Oprește-te din a urmări știri mondene și vei economisi cel puțin 45 de minute pe zi pe care să le investești în sport, timp cu familia și prietenii, cursuri online, meditație etc.

Uite un alt video (dar care nu este reclamă) care explică de ce ar trebui să îți umpli timpul mai întâi cu lucruri importante.

Lecția 2: Cum să ajungi acolo unde îți dorești

În fiecare zi ne pregătim pentru ziua de mâine, iar mâine când ajungem ACOLO, ne gândim deja la alt ACOLO spre care vrem să ne îndreptăm. Când simțim cu adevărat că am ajuns la destinație? Atunci când facem ceea ce ne place și ne bucurăm de ziua de azi. Este o chestiune de atitudine.

Lecția 3: cum să-ți iubești aproapele

Atunci când realizăm cât de mult ne asemănăm, diferențele dispar.

Ca marketer am rolul de a segmenta oamenii, când fac comunicare. Însă, când nu vorbim de marketing, în relațiile interumane segmentarea ne dezbină.

Care dintre cele 3 reclame ți-a plăcut cel mai mult? De ce?

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, programul de la A la Z despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de prezentări și workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.
Online Mastery

Leave a Reply